Gå til innhold

Estee Lauder Double Wear foundation

MBelucci

Anbefalte innlegg

Noen som har denne?

Jeg har kjempe lyst pA denne.

Er den kjempe bra??Jeg har tOr underhud,og litt olje overhud.Vil denne passe perfekt til meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest KristinH
Noen som har denne?

Jeg har kjempe lyst pA denne.

Er den kjempe bra??Jeg har tOr underhud,og litt olje overhud.Vil denne passe perfekt til meg:)

Jeg har brukt EA Double Wear i 2 år nå og kommer aldri til å prøve noe annet. Jeg er kjempefornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KristinH
Jeg har brukt Estee Lauder Double Wear i 2 år nå og kommer aldri til å prøve noe annet. Jeg er kjempefornøyd.

Jeg har blandingshud tørr/normal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt EA Double Wear i 2 år nå og kommer aldri til å prøve noe annet. Jeg er kjempefornøyd.

Jeg har hOrt mye skryt om denne.

Jeg vil ha en foundation som ikke er makselignende,om du skjOnner.

Jeg vil bare ha litt glOd.

Hvilken farge har du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Chanell_*

Denne lurer jeg også på om jeg skal prøve.

Hvordan er den på tørr hud?

Sitter den godt igjennom dagen?

Gir den glød til huden?

Det blei noen spørsmål her, men jeg håper selvsagt på at noen kan svare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Morgan le Fay
Jeg får ikke til å gå inn der for å sjekke annmeldelser desverre.

Du må registrere deg for å få tilgang til anmeldelsene. Men utover det tror jeg at jeg ville vært forsiktig med en longwear-foundation på tørr hud, for min del har det stort sett blitt kaos uten like (Dior Forever, Lancome Teint Idole Ultra).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne lurer jeg også på om jeg skal prøve.

Hvordan er den på tørr hud?

Sitter den godt igjennom dagen?

Gir den glød til huden?

Det blei noen spørsmål her, men jeg håper selvsagt på at noen kan svare.

Jeg har tørr overhud og fet underhud?? Tror jeg.. Kjennes god ut på huden min, som om jeg ikke har noe på. Bruker bare liten mengde til daglig..

Hadde på mer på lørdag, og da synes jeg den ble en smule blank!? Men det kan bare ha vært huden min den dagen, og det at jeg hadde pøst på med idealist under.

Og ja, den holder seg gjennom dagen, ihvertfall bedre enn noen annen makeup-krem jeg har prøvd..

Vet ikke om den gir glød, men venninnen min sa at huden min så skikkelig fresh ut i går.. Om det var aspirin-masken eller Double Wear som gjorde susen vet jeg ikke..? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tørr overhud og fet underhud?? Tror jeg.. Kjennes god ut på huden min, som om jeg ikke har noe på. Bruker bare liten mengde til daglig..

Hadde på mer på lørdag, og da synes jeg den ble en smule blank!? Men det kan bare ha vært huden min den dagen, og det at jeg hadde pøst på med idealist under.

Og ja, den holder seg gjennom dagen, ihvertfall bedre enn noen annen makeup-krem jeg har prøvd..

Vet ikke om den gir glød, men venninnen min sa at huden min så skikkelig fresh ut i går.. Om det var aspirin-masken eller Double Wear som gjorde susen vet jeg ikke..? :)

Hvordan er pale amond fargen???Lysere enn shell beige tru...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er pale amond fargen???Lysere enn shell beige tru...

Strawberrynet har de:pale almond,outdoor beige,shell beige og Auburn.

Jeg tok sjansen og bestillte shell beige.

Er veldig skeptisk om den vil passe meg...

Men sommeren kommer jo snart:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tar opp denne tråden litt igjen...

Nå har jeg brukt Double Wear i litt over en uke, og jeg tror kanskje den ikke egner seg så godt til tørr hud. Jeg har ihvertfall følelsen av at huden min blir litt tørr av den...?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morgan le Fay

Det du kanskje også kommer til å legge merke til, er at huden blir glinsende. Min teori er at dette kommer av at foundationen er uttørkende, og at huden derfor kompenserer ved å produsere mer fett.

Tørr hud funker ikke med fettfri sminke, i hvertfall er det min erfaring, men jeg har hud som er tørr "hele veien".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff ja.. Jeg trodde det egentlig var fordi jeg hadde tatt på litt for mye.

Jeg er ikke 100% fornøyd! :forvirret:

Hva bruker du Morgan?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Morgan le Fay

Jeg bruker hundre forskjellige foundationer, men er ikke 100% overbevist av noen. For det meste bruker jeg mineralfoundation fra GloMinerals, men den eneste flytende foundationen jeg har funnet meg til rette med, er Color Clone fra Rubinstein. Jeg tester nå ut Prodigy fra samme merke, men den har den ulempen at den koster nesten 800 kroner for en krukke, og til den prisen bør den være bedre enn best, og ikke bare en tykkere utgave av CC. :forvirret:

Nei, det skal ikke være helt enkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff ja, jeg har vel snart 100 forskjellige foundationer jeg og.. :forvirret:

Hva synes du om Proigy så langt?

Jeg ble anbefalt denne men var skeptisk, redd den ble for tykk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff ja, jeg har¨ vel snart 100 forskjellige foundationer jeg og.. :forvirret:

Hva synes du om Proigy så langt?

Jeg ble anbefalt denne men var skeptisk, redd den ble for tykk.

Hehe....må le jeg :fnise:

Husker jeg spurte så mye om doble wear foundation.Og nu etter en ukes bruk for deg,er den ikke bra.

Prøvd noenn flere i etter tid?

Jeg skal prøve HR color clone tenkte jeg......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff ja, det er ikke lett.. :forvirret:

Jeg er ekstremt kresen når det gjelder foundations, og sikkert derfor jeg aldri blir 100% fornøyd. Har mange kriterier..

Men Double Wear er en av de beste jeg har brukt, hovedårsaken til det er at den er så holdbar..

HR Color Clone blir borte på meg i løpet av dagen. DW er den mest holdbare jeg har forsøkt. Jeg har litt tørr hud, spesielt nå på vinteren, så jeg håper at det bare er det. Fargen er også fin. Problemet er bare at jeg føler meg tørr når jeg har den på, og at den blir litt blank utover dagen. (Kan jo bare bruke sånt papir som fjerner blankhet)

Har du fått den du bestilte? Håper du blir fornøyd. :)

Endret av amles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...