Gjest suz Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 Noen som har prøvd noen av parfymene derfra? Isåfall, kan dere gi en liten beskrivelse av dem? Og, hvor mye koster de? Finnes de bare å få kjøpt i selve undertøysbutikken, og ikke på parfymerier?
Linda644 Skrevet 27. januar 2008 #2 Skrevet 27. januar 2008 Noen som har prøvd noen av parfymene derfra? Isåfall, kan dere gi en liten beskrivelse av dem? Og, hvor mye koster de? Finnes de bare å få kjøpt i selve undertøysbutikken, og ikke på parfymerier? Sephora sin beskrivelse: (Den rosa) Notes: Indian Saffron Oil, Russian Coriander, Moroccan Rose, Egyptian Jasmine, French Magnolia, Ylang-Ylang, White Gardenia Flowers from the Comoroes, Amber, Virginian Cedarwood, Haitian Vetiver, Musk. Style: Sensual. Seductive. Feminine. Den gulle - Maitresse Notes: White Lotus, Ylang-Ylang, Osmanthus, Jasmine Sambac, Orris, Rose Absolute, Violet, Iso E Super, White Suede, Musk, Amber. Style: Authoritative. Sensual. Irresistible. Jeg luktet såvidt på de engang, og da likte jeg de ikke. Men skal lukte nærmere på dem en annen gang Jeg har kun sett de på taxfree... men tror de skal fins i Norge
Catzy Skrevet 27. januar 2008 #3 Skrevet 27. januar 2008 Fikk med en prøve da min kjære kjøpte undertøy til meg der. Fikk vel den rosa. Den var frisk, men ellers ganske ordinær.
Parfumfreek Skrevet 27. januar 2008 #4 Skrevet 27. januar 2008 Fikk med en prøve da min kjære kjøpte undertøy til meg der. Fikk vel den rosa. Den var frisk, men ellers ganske ordinær. Er ikke sikker på hva du fikk prøve på, men parfymene fra Agent Provocateur er alt annet enn friske. En ting er iallefall helt sikkert: Alle parfymene deres er sensuelle og utfordrene. HOT er rette ordet Den orginale Agent Provocateur Eau de Parfum dufter mest av tung mørk rose. Enten elsker man eller hater denne. Jeg liker den, men etter å ha brukt den en kveld, orker jeg den ikke på lange tider. Sitter svært godt gjør den også. Senere kom de med Eau Emotionelle Eau de Toilette, som har utgangspunkt fra den orginale, men er mye lettere fordøyelig enn orginalen. Maitresse har jeg ikke prøvd ordentlig. Tror ikke den er like preget av rose som de andre, mer krydder og hvite blomster (tror jeg) Det finnes også en som heter Strip: Agent Provocateur Strip has an evocative soul accord made up of exotic Ylang Ylang, Iris Bud and Geranium Bourbon. This is embraced with the heat of Hot Amber oils, Vetivert from Haiti, precious Exotic Woods and musks that react to your body temperature and exudes from your skin to release the sexual attractant within.
Gjest Morgan le Fay Skrevet 27. januar 2008 #5 Skrevet 27. januar 2008 Jeg har prøvd den rosa og Maîtresse, og sistnevnte står på innkjøpslisten min. Men jeg tror mange nok vil kalle dem "gammel dame"-parfymer, og de er verken blomsterfriske eller fruktige. Jeg vil heller si at de er litt tyngre, såpeluktende, og preget av musk. Begge har null sødme i seg, og det er det som tiltaler meg. Absolutt parfymer man må prøve før man kjøper, for de er ganske utfordrende og ikke allemannseie.
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2008 #6 Skrevet 31. januar 2008 Jeg har prøvd den rosa og Maîtresse, og sistnevnte står på innkjøpslisten min. Men jeg tror mange nok vil kalle dem "gammel dame"-parfymer, og de er verken blomsterfriske eller fruktige. Jeg vil heller si at de er litt tyngre, såpeluktende, og preget av musk. Begge har null sødme i seg, og det er det som tiltaler meg. Absolutt parfymer man må prøve før man kjøper, for de er ganske utfordrende og ikke allemannseie. Absolutt enig der. Jeg har den orginale og den er absolutt en tyngre duft som ikke alle vil like. Jeg har funnet både Maîtresse og Den orginale til å være sensuelle dufter, på en mer moden måte.
Gjest Gjest_Snøhvit_* Skrevet 31. januar 2008 #8 Skrevet 31. januar 2008 (endret) Har prøvd den som er gullfarget, og jeg likte den veldig godt, den er ikke like tung som de andre, men har samme sensuelle patsjuli-bunnote... Les mer om den (eller hvem som helst annen parfyme) på link Her kan du også søke i de ulike parfyme-familiene og finne parfymer etter din smak! Blomstrete, krydrete osv. Jeg har endret webadressen til link pga sideforskyvning. Kari, mod Endret 31. januar 2008 av Kari
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå