Gå til innhold

Om du måtte holde en bæsj  

15 stemmer

1. 1. Om du måtte holde en bæsj

• Jeg ville holde bæsjen til en digg dame/mann
      6
    • Jeg ville holde bæsjen til en stygg dame/mann
      2
    • En digg kjendis
      7

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror konsistensen hadde vært viktigere enn hvem den kom fra. ;)

Og ellers må jeg bare få :ler: litt av hva det går an å spørre om, og svare på.

Skrevet

:ler:

var og noe å spørre om

Skrevet

Men kjære Pax, hvordan i all verden kommer du på sånne spørsmål?

Jeg tror forøvrig også at konsistensen på den bæsjen hadde vært viktigere enn hvem som hadde produsert den.

Skrevet

Det var faktisk ikke jeg som kom på problemstillingen. ;)

Skrevet

Jeg tror forøvrig også at konsistensen på den bæsjen hadde vært viktigere enn hvem som hadde produsert den.

Hvis du tenker deg om et lite øyeblikk så tror jeg du greier å gjette deg til hvem som fant på det der :P

Skrevet

Nå ble jeg overmannet av stolthet igjen, Yme :ler2:

• 5 uker senere...
Skrevet

Har jobbet på sykehus i noen år, og har holdt kjendisers bæsj, pene mennesker og syke mennesker. Bryr jeg meg ikke noe om.

Noen er inne på noe her, konsistensen er den viktigste!

Jeg har t.o.m. plukket bæsj når noen er tilstoppet. IIIIUUUUUU hører jeg fra leserne nå, men må man så må man. Stakkars de syke og trengende da...

Gjest Gutt 17
Skrevet

Veldig pene damer har bare sånne små runde harelorter, og det er nok det greieste å holde.

Skrevet

En digg kjendis, selvfølgelig. Etterpå skulle jeg tørket den og solgt den til blodpris i bittesmå biter.

Skrevet
En digg kjendis, selvfølgelig. Etterpå skulle jeg tørket den og solgt den til blodpris i bittesmå biter.

Signeres!

Skrevet

Tror jeg ville valgt Amy Winehouse sin bæsj da. Tørka den, blanda den med tobakk og rulla en skikkelig fet joint. Det hadde blitt litt av en rus tror jeg.

Skrevet

Litt ekkel tråd ... Men om jeg skulle holde en bæsj så er det akkurat det samme hvem den er fra, ville egentlig ikke vite det tror jeg, det gjør den bare mer........ ekkel :spy:

Skrevet

Ja, huff! Tenk å lage en tråd om bæsj. Det er jo ekkelt! Bæsj er jo trossalt brunt... Akkurat som utleninger :filer:

Gjest Valiant
Skrevet

akkurat og holde bæsj er noe jeg ville avstått fra uansett hvem det måtte være som hadde bæsjet

Gjest lurven
Skrevet

digge damer bæsjer jo ikke, så det måtte blitt en kjendis, og da hadde jeg valgt tor erling staff sin bæsj

Skrevet

Ja, hvis han skiter penger er det jo greit, rike folk gjør ofte det.

Skrevet

Er så glad jeg spiser sjokolade nå.... :forvirret:

Skrevet

Jeg sysn det er mistenksomt at du søker deg inn på tråder om bæsj mens du spiser sjokolade... Det grenser nesten til litt perverst.

Gjest lurven
Skrevet
Ja, hvis han skiter penger er det jo greit, rike folk gjør ofte det.

var ikke det jeg tenkte, tenkte at den må være veldig fordomsfri, akkurat slik jeg synes en bæsj skal være

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...