Gjest Anonymous Skrevet 6. april 2002 #1 Skrevet 6. april 2002 nå er det samme gamle opplegget igjen, vil ikke ha forhold men vi kan jo kose oss for det da. jeg er lei av at dere vil ha sex med meg. hvorfor ikke forhold? det er jo sex og kos og kyss som gjør at ett forhold er ett forhold. så hva er så vanskelig å holde meg i hånden. dra på kino og turer sammen osv. følelsene må være der sier dere da, ja riktig. men jeg mener en burde ha visse føleleser for en hvis en hopper i køya. jeg har gått i den samme gamle fellen. jeg vet jeg ikke klarer å slutte, for hjertet mitt er i brann. helvete. det er jo frivillig da men.... hjertet mitt brister. jeg vil bare gråte og gråte. hvorfor vil ingen ha hele meg
kikki Skrevet 6. april 2002 #2 Skrevet 6. april 2002 kjenner meg såååå igjen i det du skriver, bra at det ikke bare er meg som er så dum og lar meg lure av disse slemme guttene da:-) litt merkelig det der, for om jeg treffer en gutt som er intressert i noe forhold med meg så mister jeg interessen med en gang. Men nå i snart ett og et halvt år har jeg hatt det sånn som deg, og det er slitsomt. Vondt og slitsomt...men samtidig godt fordi man er så glad i personen og får dele noe sepsielt med denne...men ikke nok... Huff, det er vanskelig... prøv å ikke forvent deg for mye av "forholdet". Jeg har vel funnet ut at det er det som skal til for at jeg skal klare å takle det. Er ikke lett å ikke fovente noenting, men prøv... og ikke gjør noe du egentlig ikke vil bare for at de skal få viljen sin. Prøv å vær litt kostbar kanskje. Funka bra for meg en gang, men når jeg da "ga etter" igjen så var det plutselig ikke så intressant lenger... Kan hende løsningen er så enkel som at det rett og slett ikke er de rette MENNENE vi har møtt enda da... men det er jo ikke lett å tro på når hjerte banker og banker for denne ene personen... Nei, nok sipping.. skal ut og danse..kanskje drømmemannen er ute og danser han også:-)
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #3 Skrevet 19. april 2021 Gjest Anonymous skrev (På 6.4.2002 den 17.44): nå er det samme gamle opplegget igjen, vil ikke ha forhold men vi kan jo kose oss for det da. jeg er lei av at dere vil ha sex med meg. hvorfor ikke forhold? det er jo sex og kos og kyss som gjør at ett forhold er ett forhold. så hva er så vanskelig å holde meg i hånden. dra på kino og turer sammen osv. følelsene må være der sier dere da, ja riktig. men jeg mener en burde ha visse føleleser for en hvis en hopper i køya. jeg har gått i den samme gamle fellen. jeg vet jeg ikke klarer å slutte, for hjertet mitt er i brann. helvete. det er jo frivillig da men.... hjertet mitt brister. jeg vil bare gråte og gråte. hvorfor vil ingen ha hele meg Det er dessverre en vanlig sak det der, de er opptatt av å nedlegge flest mulig for å kunne skryte mest mulig. Anonymkode: b55af...e7a
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #4 Skrevet 19. april 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Det er dessverre en vanlig sak det der, de er opptatt av å nedlegge flest mulig for å kunne skryte mest mulig. Anonymkode: b55af...e7a Noen relativt få gutter er nok det, men det er heldigvis ikke normalen. Har du ikke funnet nok gamle tråder å dra opp hvor det rakkes ned på menn nå? 🙃 Anonymkode: e0742...0db 4
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #5 Skrevet 19. april 2021 Hvor gammel er du og de du treffer? Anonymkode: 3ffb5...b6e
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #6 Skrevet 19. april 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: Hvor gammel er du og de du treffer? Anonymkode: 3ffb5...b6e 19 år senere har nok TS vært gift, skilt og gift på nytt for alt vi vet? De problemene TS nevner er noe jentene finner ut av etterhvert med årene (de fleste - noen lærer aldri) Anonymkode: e3ef7...0f3 3
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #7 Skrevet 19. april 2021 Det evige spørsmålet det tydeligvis, like relevant i dag som den gang. Anonymkode: 21f19...9bd
Bamseklemmer Skrevet 19. april 2021 #8 Skrevet 19. april 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det evige spørsmålet det tydeligvis, like relevant i dag som den gang. Anonymkode: 21f19...9bd Ja, og det kunne like gjerne ha vært skrevet 6. april for 2000 år siden... Jeg synes derfor ikke at det er for å rakke ned menn, men et rop etter skikkelige mannfolk. Menn som sier det motsatte avslører jo bare seg selv som en player. Det finnes måter å avsløre playere på, men jeg kan ikke se at kvinner samarbeider i felleskap om problemet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå