aminja Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 Var litt for rask da jeg bestilte billetter med Norwegian til Spania. Leste betingelsene, men har tydeligvis misforstått. Jeg trodde nemlig at de også tillot å ha med små hunder (har to) inn i kabinen slik Sterling gjør. Nå må derfor mine for første gang ligge i transportrommet, og jeg er mildt sagt bekymret. Noen som har noen erfaringer med å frakte hunder til utlandet med Norwegian?
spezitas Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 Har du hatt dem med til utlandet før? Har de eget "dyrepass", slik at de kan reise lovlig til utlandet? Jeg regner med at det skal gå helt fint å transportere dyr i lasterommet med Norwegian. Det var nettopp en reportasje i "Dyrisk" om dyr som ble transportert med fly. Det så ut til at dyrene hadde det greit og rolig der inne. De stiller krav til burene, og det må være så stort at hunden kan stå oppreist og snu seg rundt. Min venninne importerte en hannkatt fra USA, og han hadde tydeligvis ikke lidd noen nød da han kom hit. Han kom malende ut av buret sitt med halen rett til værs.
aminja Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. januar 2008 Hei Takk for svar. Ja, de har reist flere ganger med fly, men alltid inne i kabinen med oss. Så alle papirer og vaksinasjoner mv er i orden. Flybur er også innkjøpt. De får heldigvis ligge i samme bur - det hjelper jo. Bare så kjipt at Norwegian ikke tillater oss å ha de inne i kabinen.... Neste gang bestiller vi garantert hos Sterling. Har snakket med personalet på Rygge flyplass, og det var beroligende. Er vel mer engstelig for hva som skjer når vi har landet på Malaga.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå