Tulla2 Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 Har et merkelig hår Synes det blir så fort fett "innerst", men så er tuppene veldig tørre Prøver å bare vaske det annen hver dag........ Noen som har tips til shampo? Vil det hjelpe å ikke vaske håret så ofte i en periode - atså pm håret da vil trenge lenre tid på å bli fett?
Tulla2 Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #2 Skrevet 27. januar 2008 Jeg er vel ikke den eneste med dette problemet....... Er det ingen som har noen tips
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2008 #3 Skrevet 27. januar 2008 Jeg er vel ikke den eneste med dette problemet....... Er det ingen som har noen tips Hei, sliter med noe av det samme. Har fått tips om å bruke shampoo som gir volum, dette fordi håret ikke vil ligge flatt inntil hodebunnen (grunnen til at det blir fort fett). Lykke til..
Gjest Opa Skrevet 27. januar 2008 #4 Skrevet 27. januar 2008 (endret) Du skal velge shampo til hodebunne, og balsam til lengdene. Dvs shampo til fett hår, evt en volumskampo, vask håret to ganger og ikke bruk for varmt vann. Balsam skal du som sagt kun ha i lengdene; det som slenger når du rister på hodet. Bruk en til tørt hår, og bruk lite! Kan gjerne kure det hver 5 gang du vasker håret, og da gjelder det samme som med balsam; kun i lengdene. Endret 27. januar 2008 av Opa
Tulla2 Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. januar 2008 Dvs shampo til fett hår, evt en volumskampo, vask håret to ganger og ikke bruk for varmt vann. Tar gjerne i mot tips til shampoo.
Gjest Opa Skrevet 27. januar 2008 #6 Skrevet 27. januar 2008 Jeg synes wella sin 1.4 er god, grønn, firkantet flaske
Tulla2 Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 27. januar 2008 Jeg synes wella sin 1.4 er god, grønn, firkantet flaske Men er ikke det en shampo mot flass
Saeria Skrevet 27. januar 2008 #8 Skrevet 27. januar 2008 Det er en grønn som er mot fet hodebunn også.
Gjest Opa Skrevet 27. januar 2008 #9 Skrevet 27. januar 2008 Men er ikke det en shampo mot flass Ah, kanskje det er 1.3 da? Mye mulig! Grønn flaske mot fett hår ihvertfall!
Ambriel Skrevet 27. januar 2008 #10 Skrevet 27. januar 2008 Ah, kanskje det er 1.3 da? Mye mulig! Grønn flaske mot fett hår ihvertfall! Er denne Wella shampoen slike man får kjøpt i butikker, eller er det frisørshampoer? Sliter også med at håret blir fort fett, og jeg er rett og slett nødt til å vaske det hver dag. Jeg vet det ikke er bra for håret, men det ser jo så fælt ut hvis ikke
Saeria Skrevet 27. januar 2008 #11 Skrevet 27. januar 2008 Den fås hos frisøren. Shampoen tilhører SP serien. Ellers, er jeg faktisk fornøyd med Dumb blonde fra Tigi når det gjaldt mitt hår. Jeg er også fornøyd med Nisim for vanlig til fett hår. Disse fåes hos frisør. Fra butikken liker jeg Herbal essences - fruit fusions med kiwi, kumquat og fiken. Den grønne shampoen.
Ambriel Skrevet 27. januar 2008 #12 Skrevet 27. januar 2008 Den fås hos frisøren. Shampoen tilhører SP serien. Ellers, er jeg faktisk fornøyd med Dumb blonde fra Tigi når det gjaldt mitt hår. Jeg er også fornøyd med Nisim for vanlig til fett hår. Disse fåes hos frisør. Fra butikken liker jeg Herbal essences - fruit fusions med kiwi, kumquat og fiken. Den grønne shampoen. Takk for masse gode tips
Gjest Opa Skrevet 27. januar 2008 #13 Skrevet 27. januar 2008 Sorry, 1.7 er det. Er frisørshampo ja, meeeget drøy. Og det er IKKE farlig å vaske håret hver dag så lenge du bruker en mild shampo!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå