Gå til innhold

lille pus nyser mye

Anbefalte innlegg

Skrevet

siden i går har lille pus nyset, om det er direkte nys er vanskelig å si, for jeg aner jo ikke hvordan det er, men det er lyder fra nesen, og mest sannsynlig hans måte å nyse på.

Han gjør det ikke ofte, men kanskje 3 4 ganger om dagen. Er det bekymringsverdi?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det gjorde vår pus også, men gikk over av seg selv etterhvert. Lurer på om det var pga en forkjølelse hun dro på seg, da hun hadde rennende øyne og nese samtidig. Nå nyser hun bare av og til, tror det har med kattesanden å gjøre. Det var iallefall det svaret vi fikk da vi rådførte oss med vet.

Hvis pusen din ikke blir bedre har jeg ville tatt en telefon til vet og hørt hva det kan være. Lykke til, håper pusen din blir snart frisk =)

Skrevet

kattesanden? Hvordan da? Jeg har nylig skiftet til ny kattesand faktisk, tilmer mindre grusaktig isteden for sånne pellets...Kan det virkelig ha noe med det å gjøre

Skrevet

Sånn gjør min av og til også, men det har alltid gått over av seg selv etter en stund. Hvis han ellers virker frisk og rask, ville jeg ikke bekymret meg :)

Skrevet

Vår sand blir iallefall veldig støvete når vi plukker ut av den, og regner med at det blir ganske støvete inne i doen når pus roter rundt der inne. Jeg nyser av det støvet iallefall, så regner meg at pus også kan gjøre det ;) Vi har ganske fin sand da..men ikke den aller fineste.

Skrevet

det stemmer faktisk. for da jeg helte i sanden forrige dagen, kom det en skikkelig støvsky utover hele gangen. Men han nyser jo i lengre tid etterpå da, ikke akkurat når han har vært på do. Jeg skal uansett kjøpe ny sand idag..

Skrevet

Pusen vår gikk gjerne der det ikke var så lett å komme til med støvsuger/mopp, og fant masse deilig støv.. :roll: Det nøys han av..

Skrevet

han er fin i farta ellers. leker, spiser og er vanlig. slik jeg leser han da...

men nyser, innimellom. kanskje litt ofte på do. har skiftet sand idag.

nyser spesielt om noe kommer i nørheten av nesen. aldri skjedd før

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...