Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har funnet noe som virkelig hjelper mot arr i ansiktet etter litt uforsiktig klemming i tenårene?

Har testa krystallsliping og leiremasker, noe som forsåvidt forbedret huden generelt men som ikke fjernet arrene. (de er ikke kjempedype heller)

Videoannonse
Annonse
Gjest - Gjest
Skrevet
Noen som har funnet noe som virkelig hjelper mot arr i ansiktet etter litt uforsiktig klemming i tenårene?

Har testa krystallsliping og leiremasker, noe som forsåvidt forbedret huden generelt men som ikke fjernet arrene. (de er ikke kjempedype heller)

Krystallsliping skal være bra, men det er sikkert ikke nok med bare en gang. Jeg gikk på en "kur" for ett år siden, tok 5 behandlinger og da ble huden min veldig glatt! Tok Agera behandling, det er medisinsk, og da fikk jeg syrebehandling i tillegg. Og kjemisk peeling, men det er enda sterkere igjen, og det gjør at huden flasser av, ser ikke så lekkert ut mens det holder på, men huden blir veldig fin og glatt. Jeg vet ikke så mye om kjemisk peeling, men det bør i alle fall gjøres hos noen som kan det.

Men når jeg tok den syrebehandlingen, som forøvrig ikke var kjemisk peeling, men en mye mildere variant, da var det noe feil med syren de tok i ansiktet mitt, den var alt for sterk(!), så da fikk jeg en ufrivillig kjemisk peeling. Og det verste var at jeg ikke fikk noen god informasjon om hvordan jeg skulle behandle det. Så nå synes det på haka mi, det er nok bare jeg selv som ser det, men huden var finere der før, nå er den litt hakkete. Kjedelig... Så nå har jeg blitt mye mer skeptisk til sånne sterke behandlinger... Hvis noe går galt, kan det bli mye verre.

Vel, håper at du finner noe som virker!

:)

Skrevet

Syrebehandling kan fungere. Jeg har brukt det, men riktignok for å få vekk kviser >< (det hjalp ikke.. )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...