Kanutten Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 Hei Vi skal til syden for første gang, og nå har vi bestilt oss tur til Rhodos. Noen som har forslag til hva vi MÅ få med oss mens vi er der? Finnes det noen aktiviteter for barn i 9-10 års alderen? Glad for svar.
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2008 #2 Skrevet 27. januar 2008 The Water Park i Faliraki (det største badeland i Hellas! Sier selv at de er de største i Europa...). Superkult for barn i 9-10 års alderen.
annema Skrevet 27. januar 2008 #3 Skrevet 27. januar 2008 Heisann! Vil berre ønske dere god tur til Rhodos Håper dere vil like dere:) Var der for ei god stund sidan og har lyst tilbake dit en gang. Visst dere har muligheten vil eg anbefale å få med seg Gamlebyen. Vi tenkte ikkje over at det var noko å sjå der, så vi gikk aldri dit før siste kvelden. Det angra eg på. Det einaste som var negativt då eg kom meg dit var at det var MASSE folk der.... Men veit ikkje om det er så spennande for unga der då....
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2008 #4 Skrevet 27. januar 2008 Dra ned til den hvite byen Lindos litt sør på øya. Der er det fint. Og gamlebyen ja. Jeg hadde med mine unger dit og de likte seg veldig!
Kanutten Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. januar 2008 Tusen takk for tips. Dette skal nok prøves ut. Er det ikke mere å finne på der? Tar gjerne imot mere tips.
Lune Skrevet 29. januar 2008 #6 Skrevet 29. januar 2008 Jeg vet bare at jeg aldri skal tilbake dit. Ta med mat, for maten er elendig.
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2008 #7 Skrevet 29. januar 2008 Jeg vet bare at jeg aldri skal tilbake dit. Ta med mat, for maten er elendig. De spørs jo akkurat på hvor du spiser da. Har vært på Rhodos flere ganger jeg og spist nydelig mat.
Gjest Gjest_Pia_* Skrevet 29. januar 2008 #8 Skrevet 29. januar 2008 Spiser du på Red Restaurant på Rhodos er du garantert god mat!!!
Gjest Gjest_Meg_* Skrevet 29. januar 2008 #9 Skrevet 29. januar 2008 Herlig plass! Jeg likte meg der. Har også vært i badelandet der, og må si det passer bra for barn i 10 års alderen. God tur!!
Kanutten Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #10 Skrevet 29. januar 2008 Herlig plass! Jeg likte meg der. Har også vært i badelandet der, og må si det passer bra for barn i 10 års alderen. God tur!! Tusen takk for det. Vi gleder oss.
Kanutten Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #11 Skrevet 29. januar 2008 Spiser du på Red Restaurant på Rhodos er du garantert god mat!!! Den er skrevet på lista. Tusen takk.
Kanutten Skrevet 3. februar 2008 Forfatter #12 Skrevet 3. februar 2008 Hei Har ett spørsmål til om denna ferien vår jeg. Hvordan er prisnivået på Rhodos? Er det dyrt der, hva bør man kjøpe med seg hjem?
Veslejenta Skrevet 4. februar 2008 #13 Skrevet 4. februar 2008 Tråden er ryddet. Veslejenta - moderator
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå