champ5 Skrevet 26. januar 2008 #1 Skrevet 26. januar 2008 Hallo! Jeg lurer på hvordan det er i Thailand i områdene Krabi, Koh Lanta, Phi Phi om sommeren? Har besøkt Koh Samui før, og det var veldig fint, men det ligger jo på innsiden av gulfen. Har veldig lyst å besøke Koh Lanta Takk for svar!
Cienna Skrevet 26. januar 2008 #2 Skrevet 26. januar 2008 Det er veldig mye skyet og endel regnbyger i løpet av dagen, så om du er ute etter sol og bading, så er det ikke den beste årstiden å reise på...det er varmt og klamt. Vi var i Thailand og Singapore...Vi reiste tidligere fra Thailand fordi vi synes været var så dårlig...Singapore var bedre, men det var mer en storby...så det var greit for shopping, men ikke noe badested. Phi Phi...ja jeg gledet meg som en unge, men det var grufullt vær med regn og lyn og torden hver ettermiddag/kveld...dagene var skikkelig overskyet....neste gang kommer jeg til å reise rundt påsketider....
Rosenrød Skrevet 27. januar 2008 #3 Skrevet 27. januar 2008 Jeg var i Hua Hin sommeren for to år siden, hadde det kjempefint med sol og noen korte regnbyger innimellom. Reiser til Koh Samui i sommer og satser på at det også blir bra!
EvaMarieLouise Skrevet 16. mars 2008 #4 Skrevet 16. mars 2008 På sommaren kommer västmonsunen, vilket gör att man bör undvika Thailands västsida. Koh Samui är solsäkert på sommaren. Framförallt sydeuropéer har upptäkt detta och det är NÄSTAN högsäsong på Koh Samui när dessa har semester (augusti). Det finns en svensk semesterbostadsförmedling på ön som kan hjälpa till med boende om man så vill. Kallar sig för samuimaklaren.
gladidag Skrevet 16. mars 2008 #5 Skrevet 16. mars 2008 Vi sitter og å ser på Thailandtur i juni...tror nok Samui og øyene der er best...evnt. Chumpong. Eller frister jo Pherhentian Islands i Malaysia og...bare det at det er så mye billigere å fly til Thailand.
gladidag Skrevet 17. mars 2008 #6 Skrevet 17. mars 2008 (endret) Champ5, hvor på Samui var du? Har vært der og, men det er 10og 12 år siden...har nok forandret seg endel. Da var eg på Chaweng. Nå vil eg ha det rolig, tilbakelent og barnevennlig. Har du vært på Ko phanang?? Endret 17. mars 2008 av gladidag
Gjest Elfrida Skrevet 17. mars 2008 #7 Skrevet 17. mars 2008 Jeg var for ikke så lenge siden på Samui. Hadde også vært der for ca 10 år siden, og Chaweng, og hele øya egentlig, var utrolig mye forandret. Likte meg ikke på Chaweng i det hele tatt. Rolig, tilbakelent og barnevennlig får du på Bophut. Jeg anbefaler dette stedet: http://thewaterfrontbophut.com/
Gjest Gjest_champ5_* Skrevet 29. mai 2008 #8 Skrevet 29. mai 2008 Koh samui er en turistmaskin blitt. Mye utbygging mye folk, men fortsatt veldig fint på chaweng og bophut. Vi bodde på bophut, men jeg synes sjøen var litt gromsete og dårlig der. Likte meg bedre på chaweng.. men til sommeren drar jeg nok til krabi..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå