Gjest Gullfisk & Spelemann Skrevet 26. januar 2008 #1 Del Skrevet 26. januar 2008 Kveldens Gullfisken2 der reklamebransjen feirer seg selv er over. Selvsagt vant "Net com" reklamen "Folkets favoritt"...mer folkelig reklame skal en lete lenge etter. Jeg likte den ikke, men ante meg at "folket" ville stemme den fram. Er det ikke på tide at TV2 varierer litt og ikke bruker de samme programlederne i hytt og pine?! De to i Gullfisken (de fra "Skal vi danse") skal liksom blir brukt overalt nå da? De er tamme og veldig usjarmerende. De er ikke erfarne nok som personer, og eier ikke flørteevner med hverken publikum eller kamera. Og hva med Spelemannsprisen neste lørdag: der møte publikum nok en gang "Thomas og Harald": et begrep mange nå er lei. Visst har de vært i Senkveld i noen år, men de har ikke så mye sjarme og vidd, eller strålende personligheter, at de kan brukes om og om igjen uansett program. Spelemannsprisen er også et mer ærverdig program - hvor dette radarparet ikke passer. Hvordan i all verden velger TV2 ut sine programlederne til ethvert program? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjenglemt sykkellås Skrevet 26. januar 2008 #2 Del Skrevet 26. januar 2008 Dan Børge har jo vært kongen på NRK i flere år - ikke ser det ut til å plage TV-seerne heller, så vi kommer sikkert til å se de "unge" programlederne på TV 2 i mange år fremover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Utlogget Skrevet 26. januar 2008 #3 Del Skrevet 26. januar 2008 Jeg tenkte det samme som trådstarter. Når er populære TV-fjes "oppbrukt?" Jeg for min del er lei av både de to og Dan Børge. Thomas og Harald kan fint holde seg til Senkveld, de trenger ikke spas opp i en hver annen TV2-sammenheng. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. januar 2008 #4 Del Skrevet 26. januar 2008 Jeg tenkte det samme som trådstarter. Når er populære TV-fjes "oppbrukt?" Jeg for min del er lei av både de to og Dan Børge. Thomas og Harald kan fint holde seg til Senkveld, de trenger ikke spas opp i en hver annen TV2-sammenheng. Helt enig. Jeg er også veldig lei av de som er oppbrukt som TV-ansikter: Dan Børge i NRK, de to fra "Skal vi danse" i Gullfisken og Thomas og Harald som i neste uke skal lede Spelemannsprisen i TV2. Det er rystende at ikke TV-sjefene som bestemmer ikke forstår at folk begynner å bli lei av å se de samme ansiktene til ethvert konsept. Ja, jeg har sett på Thomas og Harald i Senkveld gjennom nesten hele 2006 og deler av 2007. Men nå har ejg fått veldig nok av de to. Jeg synes et stilfult program som Spelemannsprisen blir ødelagt av de to der også...underbuksehumor fra mindre kjekk mann fra Halden er ikke min oppskrift for en vellykket Spelemannssending. Kanskje det er på tide å tenke stil, variasjon, pent utseende, vidd, intelligens, skarphet, og et mer sofistikert uttrykk - hos programlederne for slike sendinger, TV2? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 29. januar 2008 #5 Del Skrevet 29. januar 2008 Programlederne som er blitt nevnt i denne tråden, er godt likt av en stor del av befolkningen. Når folk liker programlederne, ser de på programmet, og kanalen får høye seertall. Personlig synes jeg Thomas og Harald er kjempemorsomme Liker Kristian Ødegård veldig godt og, mens Dan Børge har jeg ikke spesielt sansen for. Heldigvis er det på NRK han hersker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå