Gjest Lottemor Skrevet 27. april 2003 #1 Del Skrevet 27. april 2003 Ville bare si at jeg syntes du har forandret deg til det bedre i det siste etter du byttet nick. Du har etter min mening vist deg bere. Og jeg ser nå tydelige eksempler på at det er ikke du alene som skal ha skyllen for alle utrivilighetet som har vert innblandet med ditt gammle nick og nye. vet ikke om det er andre som har lagt merke til det eller om det bare er meg ?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 27. april 2003 #2 Del Skrevet 27. april 2003 Godt og høre at folk begynner å få opp øynene for det som egentlig foregår her. Minnie PS: Hvorfor synes du at jeg er "misstenksom"! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lottemor Skrevet 27. april 2003 #3 Del Skrevet 27. april 2003 det var bare en spök , og du var jo det i den situasjonen jeg spökte med det Ellers så synts jeg du er langt fra mistenksom i den forstand, heller styggt ärlig i noen tilfeller,men det er jo bare sånn ärlighet oppfattes når man ikke liker det man hörer... Ikke sant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 27. april 2003 #4 Del Skrevet 27. april 2003 det var bare en spök ' date=' og du var jo det i den situasjonen jeg spökte med det [/quote'] Vel, jeg kan love deg at ikke alle oppfatter det på den måten! Ville satt pris på om du tok det vekk. Hele tråden i seg selv er jo helt på grensen. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lottemor Skrevet 27. april 2003 #5 Del Skrevet 27. april 2003 selfölgelig kan jeg ta det vekk anse det som borte du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 27. april 2003 #6 Del Skrevet 27. april 2003 *lister seg inn å sier at hun har lagt godt merke til det hun også* :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petruska Skrevet 29. april 2003 #7 Del Skrevet 29. april 2003 Jeg har bevisst holdt meg unna "nå skal vi ta rotta på Milla/Minnie"-tråder. Du har min respekt for at du står for meningene dine selv om du av og til(tilsynelatende der og da) er alene om dem, og du har mange fornuftige argumenter. Jeg er ikke alltid enig med deg men det er pussig hvor usaklige mange blir når det er du som svarer. Andre i samme tråd, med samme mening som deg, blir glatt oversett og man leter etter ting å "ta deg" på. Minner mer om barnehage oppførsel. For å holde meg til saken: jeg synes også du gir et mer sympatisk inntrykk som Minnie, du har liksom moderert deg litt (uten at det går ut over personligheten din)! Stå på Minnie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 29. april 2003 #8 Del Skrevet 29. april 2003 Minnie har rett og slett fått en mye høyere "folkeskikk-grad", og det skal hun har ros for! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå