Gå til innhold

Anal sex vondt!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er gutt 23år fantasert endel om og prøve analsex. altså ta ei dame, og har spurt noen partenere men enda ikke fått ja.

har lest endel om det og folk snakker om at man må ta seg god tid slappe av mye glidemiddel osv osv... i mine øyne ser det ut som et flertall av kvinner (og menn?) kan finne nytelse i dette hvis det blir gjort rett!

tenner ikke på å få noe opp i rompa sjøl, men tenkte og prøve for eksprimentets del. for og kanskje lære noen triks om hva som er godt mindre vondt osv. og må jo nesten kunne prøve selv når jeg ber andre om det.

finner fram div og setter på en bra film og begynner så smått å prøve litt med en finger men det er dritvondt! en tynfinger med mye glidemiddel er og blir vondt. er vondt liksom rett på innsiden av muskeln når noe presses inn eller bare er der. så lenge det går utover går det greit. fortsetter og prøver mer og mer avslutter med en storbanan m/kondom mye støre en en vannlig kuk, langt inn 20-25cm. og det er ca like vondt som med en finger. tester en finger igjen etterpå og det er like forbanna vondt!

er liksomnoen nerver på baksiden av lukkemusekln som ikke tåler noe. sikkert veldig kjekt for å vite at man må gå på do osv. men sykt vondt. har egnetlig veldighøy smerteterskel men dette var fælt. har jo seff også lest om endel damer som har sagt det er vondt, men har liskom tenkt at de kasnkje var litt pinglete eller har vært med en litt hensynsløs partner.

også endel som skriver at det er vondt første ganngen men ser liksom ikke for meg at det blir så stor forskjell om jeg prøver igjen. da det etter sikkert 20min med en stobanan var dritvondt med en finger rett etterpå. feil med rompa mi eller har æ gjort nå feil? eller tar dere denne smerten!? klarte og komme samtidig med dette men det var til tross for ikke pga!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mulig det har noe med at det er vanskelig å slappe helt av når man skal fikse dette på seg selv?

jeg synes det er godt, så lenge det blir gjort med tålmodighet og tillitt. Bruker tid og mye glidemiddel som du sier, og når det snakkes om å bruke tid, så er det ikke det å trøkke noe oppi der også gi det tid så går smerten over.

Nei, gi det tid FØR du dytter noe inn, bruk tid på å massere/stilumlere utenpå FØR du du forsiktig prøver å presse noe som helst inn der.

og en ide er kanskje å få ei til å gjøre det på deg, istedenfor å skulle gjøre det på deg selv. Ser liksom for meg at det er vanskelig å skulle både la kroppen slappe av OG samtidig skulle leke akrobat og bruke tid på seg selv bak der, det er heller ikke alle stillinger det er like lett å gjøre det i synes jeg, så jeg gjør det aldri på meg selv, føler ikke jeg kommer til og får slappet av om jeg skal gjøre det selv.

og ikke stress med det, kanskje du kan kjenne litt mer etter istedenfor, bare det å ha ett lett press mot analmuskelen kan være deilig, uten å skulle ha noe inn, så begynn med det kanskje? stimuler utenpå mens du tilfredstiller deg selv på vanlig måte ellers, sånn for å se om du finner det deilig å ha en oppmerksomhet der bak i det hele tatt.

Skrevet

Du får gå saktere fram.

Jeg tror dessuten det vil gå bedre hvis du gjør det jevnlig. ;)

Er enig i tankegangen din. Synes det er bra du har forsøkt selv slik at du lettere kan sette deg inn i damas situasjon og vite hvordan hun har det.

Skrevet

takker for svar:)

virker jo fornuftig. brukte litt tid først da. kanskje ikke nokk.

ang å få noen til og gjøre det så ser jeg liksom ikke hvordan det skal gå seg til. har sagt til jenter at jeg er homse bi whatever (på tull) mange ganger og så å si uten untak flipper de! også med tanke på den finger i rompa tråden trur æ at det blir litt uaktuelt og ta opp.

masasje press utenpå var det eneste som innebar litt nytelse, om et jente hadd gjort det sånn at det også hadde vært spennende kunne det kanskje vært noe;)

var ikke egentlig for egen nytelse(i første omgang) mer for og lære litt. vært en fordel og fått til på seg selv før en gjør på andre.

Skrevet
ang å få noen til og gjøre det så ser jeg liksom ikke hvordan det skal gå seg til. har sagt til jenter at jeg er homse bi whatever (på tull) mange ganger og så å si uten untak flipper de! også med tanke på den finger i rompa tråden trur æ at det blir litt uaktuelt og ta opp.

---

var ikke egentlig for egen nytelse(i første omgang) mer for og lære litt. vært en fordel og fått til på seg selv før en gjør på andre.

trenger vel ikke si du er homse eller bi, om du ikke er det?

enten kan du si du liker det, eller du kan være helt ærlig og si at du ønsker å prøve det for å se om det er deilig og for å vite hvordan det føles.

og hvordan har du tenkt å lære om det, om det ikke inkluderer å føle den nytelsen du vel ønsker at jenta skal ha når du gjør det?

det handler ikke bare om at det ikke skal være vondt, eller at det skal være så lite vondt du klarer, det handler (eller bør ihvertfall) om at det også skal være godt for den du gjør det med.

lær deg om du synes det er deilig selv, let etter hva som føles godt, altså nytelsen ved å gjøre dette, det er vel først da du får svar på det du lurer på, hvordan det føles. ;)

Skrevet

bare en spøk det da. har litt femifakter noen ganger så jeg klarer faktisk og få dem til og tro det da:p og de blir helt fortvila derfor litt morsomt:)

med en eventuelt kjæreste vila æ nokk ha snakka om alt herre akkurat som det e med mindre hu hadd utrykkt negative holdninga t det på forhånd.

greit sjer den da. ikke redd for at det ska vær godt ell.nå. men ingen ting med det som tenne mæ i tankan i hvertfall.

Skrevet

Du må sørge for å være skikkelig opphisset først - ellers så gjør det akkurat vondt, ja. Vent med noe større enn fingeren til det har gått bra en 3-4 ganger. Gjør dette regelmessig på kjæresten og han elsker det, men han er fortsatt ikke klar for mer enn 2 fingre. Synes det er veldig bra at du prøver ut dette på deg selv først før du vil det med en jente - finnes sannelig nok av tankeløse egoister der ute!

Gjest Mysticgirl
Skrevet

For at det skal kjennes godt så må du være veldig opphisset først. Og da er det en fordel om ei jente gjør det på deg som du tenner på. Du må bruke mye glidemiddel også og prøve å slappe helt av. Om du ikke slapper helt av men strammer deg gjør det vondt. Kan hende du strammet deg ubevisst?

Skrevet

kan være blir jo som nevnt over litt akrobatikk:P men det er ikke der det er stramt det gjør vondt. området som er vondt er rett bakmuskeln og der er det helt mykt. ingen ting som kan strammer der.

vannskelig og tenne skikkelig på det sjøl. men ser ikke noe mulighet for å få noen til og gjøre det nå.

Gjest koosejenta
Skrevet

det beste du kan gjøre er å ligge på rygg...Som nevnt her bør du være veldig opphisset først....Ved å ligge på rygg klarer du slappe heelt av vil jeg tro....

du må bruke myye glidemiddel og ikke ta fingeren ut og inn....før fingeren eller analdildoen ca 6 cm inn...Ha trykk på øversiden av tarmen,altså opp mot magen,da det er her prostatakjertelen ligger...Ved å bare ha fingeren inni og lære deg å ha den der før du begynner å trykke ,gnu på øversiden...I begynnelsen kan det være litt vanskelig å lokalisere punktet men du kjenner at det svulmer opp som en valnøtt etterhvert som du slapper av og stimulerer...du kjenner sikkert en annerledes form for nytelse til å begynne med....Når du har funnet punktet kan du bare la fingeren være inne og trykke/gnu på punktet.....

Etterhvert som du lærer deg hvor det er,da kan du ta fingeren ut og inn med trykk på øversiden,,...men mange syns det er deilig med kun stimuli av punktet..trenger ikke inn og ut bevegelse;) lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...