Gjest Gjest Skrevet 26. januar 2008 #1 Skrevet 26. januar 2008 Lar det seg i det hele tatt fjerne med kosmetisk kirugi? Ser ut som blåveispiken
Gjest Morgan le Fay Skrevet 26. januar 2008 #2 Skrevet 26. januar 2008 Da må du vel på en eller annen måte få fjernet blodårene, siden det er de som skinner gjennom og gir illusjon av mørke ringer. Så min logiske sans sier: "nei". Bedre: En god, lysreflekterende concealer, for eksempel Magic Concealer fra Helena Rubinstein.
Gjest Gjest Skrevet 26. januar 2008 #3 Skrevet 26. januar 2008 Da må du vel på en eller annen måte få fjernet blodårene, siden det er de som skinner gjennom og gir illusjon av mørke ringer. Så min logiske sans sier: "nei". Bedre: En god, lysreflekterende concealer, for eksempel Magic Concealer fra Helena Rubinstein. Men det er så mye liksom- skikkelig store ringer/poser- ser det likevel pluss sminken- ikke noe pent. Eneste jeg har sett hjelper er solarium og sol- blir da brun i stedet for blå under øynene-hehe
Gjest pirjo Skrevet 26. januar 2008 #4 Skrevet 26. januar 2008 Lar det seg i det hele tatt fjerne med kosmetisk kirugi? Ser ut som blåveispiken Ellers kan jo nok søvn, og det å legge på kalde teposer eller kalde agurkskiver kanskje hjelpe, selv om det ikke gir noe varig resultat akkurat...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå