Gjest vakkerdamen Skrevet 26. januar 2008 #1 Skrevet 26. januar 2008 Jeg tenkte jeg kunne løse det ved å drikke druejuice? MEN, problemet er; hvordan skal jeg få det til å se ut til at jeg drikker vin fra flaske? Skal imponere en mann, skjønner dere.
Gjest vakkerdamen Skrevet 26. januar 2008 #2 Skrevet 26. januar 2008 Liker nemlig ikke vin. Er typen til å drikke sjokolademelk!
Gjest vinelsker Skrevet 26. januar 2008 #3 Skrevet 26. januar 2008 Hei. Det finnes sikkert mange råd for å lure noen til å tro du drikker vin... Jeg har ingen, men svarer likevel. Tror nok du vil imponere desto mer hvis du innrømmer at du liker bedre sjokolademelk/druejus/rød saft. Enn vin. Dette er jo "uvanlig" for mange menn og de vil bli interessert pga det. Tror dette bare vil virke pirrende for de fleste menn. På restaurant må han "tvinge" personalet til å gå ut og skaffe sjokomelk. Jaja, det høres ut som pes for ham, men tror mange menn ville digget det Særlig hvis du ser ung ut... Uansett tror jeg det med å lyve om å like vin vil straffe seg i lengden. Lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 26. januar 2008 #4 Skrevet 26. januar 2008 Har det så mye å si om du drikker vin da? Tror dt er langt andre ting som er viktigere enn akkurat det når det kommer til å imponere en mann. Hva med å kjøpe cider til deg og vin til ham, og drikk fra fine glass sammen. Mye kjekkere det enn at du må late som. Du får kjøpt fine flasker med alkoholfri cider på mange butikker nå.
Vici Skrevet 26. januar 2008 #5 Skrevet 26. januar 2008 Jeg tenkte jeg kunne løse det ved å drikke druejuice? MEN, problemet er; hvordan skal jeg få det til å se ut til at jeg drikker vin fra flaske? Skal imponere en mann, skjønner dere. Sett et par tomme vinflasker på kjøkkenbenken, og hell masse druesaft/juice i vinkarafler Om du ikke har karaffel, så kjøp det, lån det, eller kjøp sånn 1liters vinglass som de har på Nille :D hehehe. Lykke til!! Fortell åssen det går.
Gjest Gjest Skrevet 26. januar 2008 #6 Skrevet 26. januar 2008 Du imponerer ikke hvis du blir fersket i å fake vindrikking Er du heldig, synes han det er søtt at du later som, er du ikke heldig tror han du er veldig usikker. Ikke noe problem å ikke drikke vin
Gjest Gjest Skrevet 26. januar 2008 #7 Skrevet 26. januar 2008 Imponere med vin? Er du 18 år da?...høres ikke slik ut. Du imponerer vel ikke mye dersom han oppdager det? Og hvis du har tenkt til å fortsette relasjonen, vil han vel merke at du ikke drikker/liker vin? Kanskej du burde imponere på andre felt - rett og slett.
Gjest StockDama Skrevet 26. januar 2008 #8 Skrevet 26. januar 2008 Du vil imponere med at du later som om du drikker vin? Ikke veldig imponerende må jeg si =p Drikk noe annet, null problem.
lillemy8808 Skrevet 6. februar 2008 #9 Skrevet 6. februar 2008 Jeg og mange hundretusener (kanskje millioner?) andre her i verden får migrene av vin. Dette gjelder da kun rødvin (aldri hørt at hvitvin utløser det? Men alkohol kan jo utløse det for noen). Skyld på det da vel? Kanskje litt teit å skylde på å ha en sykdom, men da kommer man seg unna et press man ikke vil ha. Hva med annen alkohol, liker du det? Så kan du si nei til vin til maten, men ta en drink etterpå for å "imponere"?
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2008 #10 Skrevet 6. februar 2008 Ut fra problemstillingen er det tydelig at du er max fjorten år gammel - så han blir nok ikke fryktelig overrasket over at du ikke drikker vin. Bare si at du ikke får lov av pappaen din.
MarianneE Skrevet 7. februar 2008 #12 Skrevet 7. februar 2008 ..eller at du er tørrlagt alkoholiker! Da slipper du sikkert og drikke.
Gjest AnneShirley Skrevet 7. februar 2008 #13 Skrevet 7. februar 2008 (endret) Jeg synes ikke det å late som man liker vin for å imponere noen høres ut som en veldig godt ide. Men de selger en "rødvinsfarget" kirsebærjuice på LIDL som du kan helle over på en tom skrukorkvinflaske. Det er en idee for gravide ol. DEG oppfordrer jeg til å være ærlig om at du ikke drikker vin, det kan vel umulig være en stor sak? Endret 7. februar 2008 av AnneShirley
Rosalie Skrevet 7. februar 2008 #14 Skrevet 7. februar 2008 Hva gjør du når denne karen inviterer deg hjem og spanderer et godt måltid og fantastisk vin, da?
Gjest AnneShirley Skrevet 7. februar 2008 #15 Skrevet 7. februar 2008 Hva gjør du når denne karen inviterer deg hjem og spanderer et godt måltid og fantastisk vin, da? Jeg ser forresten ikke det helt "imponerende" med å drikke vin. Jeg drikker vin fordi jeg selv har lyst, ikke fordi jeg tror det imponerer noen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå