Gjest Gjest Skrevet 26. januar 2008 #1 Skrevet 26. januar 2008 Heisann! Er helt fersk på facebook... noen små små spørsmål: 1. vennene som vises i profilen min/ andres: er det de øverste / de som vises uten å velge "alle" plassert etter hvem man sist hadde "kontakt" med på ett eller annet vis? 2. Den match- greia, er det noe man må laste opp selv eller kan andre via den "be meg" å finne ut om vi "passer sammen" og dermed blir oppfordret til å laste ned? 3. blir alt av hendelser/ Hilsner og anre ting og tang lagret eller forsvinner ting etterhvert som de blir "gammelt", og kan man slette noe av det som står der? 4. Når noen inviterer meg til å bli med på facebook og jeg på den måten joiner, kommer det frem? Ser f.eks. en som har venner som det ikke står har blitt hans venner noen steder... har han slettet det da eller?
Gjest Pupsilure Skrevet 26. januar 2008 #2 Skrevet 26. januar 2008 1 : Nei, det er bare tilfeldig. 2 : Det er nok en aplikasjon du mener, og det er noe ordentlig dritt spør du meg! Du må laste den ned selv tror jeg. Og ofte inviterer du alle vennene dine samtidig. 3: Det eneste som forsvinner er der det står mini-feed. Der forsvinner det etter en måned tror jeg. Ikke veggen din. 4 : Han har nok slettet det, eller det er blitt for gammelt. Jeg tror hvertfall at man ser det. Det kommer opp at du joinet dato/klokkeslett og at du ble venn med ham/henne samme tid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå