Thomasine Skrevet 26. januar 2008 #1 Skrevet 26. januar 2008 http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?Vie...em=120211610136 W7 SPOT STICK CONCEALER WITH TEA TREE Denne har jeg lett lenge etter. Har kjøpt den i Norge i høst, men finner den ikke igjen... Noen som kjenner den igjen, og vet hvor jeg finner den? Har spurt på Vita, Hennes, fler parfymeri...
Gjest Gjest_meg_* Skrevet 26. januar 2008 #2 Skrevet 26. januar 2008 Kan du ikke bare kjøpe den på E-bay da? Frakten til Norge ser jo også ut til å være lav.
Gjest StockDama Skrevet 26. januar 2008 #3 Skrevet 26. januar 2008 Vel, du har den jo rett der =D Men har ikke sett den i norske butikker...skal si ifra hvis jeg ser en =)
*Ariel* Skrevet 26. januar 2008 #4 Skrevet 26. januar 2008 Jeg har ikke akkurat den der, men en tilsvarende med tea tree og anti-spot effekt, kjøpt på Oriflame tidligere
Thomasine Skrevet 26. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. januar 2008 Hmmm...jo, kunne sikkert kjøpt den der, men hva kommer den på da, med frakt og greier... :klø: Litt dumt å bare kjøpe den i tilfelle... Har ikke kjøpt på Ebay, før jeg... Husker bare at jeg kjøpte den på et sted hvor jeg syntes det var litt rart at jeg fant den. Har tittet innom Nille, Vita, matbutikker, helsekost, Body Shop... finner den ikke... Oriflame...er ikke det sånn party-greier...? Har ikke vært på det heller...
Thomasine Skrevet 26. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 26. januar 2008 Jeg har ikke akkurat den der, men en tilsvarende med tea tree og anti-spot effekt, kjøpt på Oriflame tidligere Fant denne: http://www.oriflame.no/prod/newProducts/ne...O/884500323.xml Er det den du bruker/brukte? Fornøyd? Dekker den bra, samtidig som den virker...? Da kan jeg jo heller prøve denne...
Wonders Skrevet 28. januar 2008 #7 Skrevet 28. januar 2008 håper den er flott, for den andre har jeg aldri sett før...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå