Gjest ts Skrevet 26. januar 2008 #1 Skrevet 26. januar 2008 Hei Forslag til kallenavn til dama? Jeg står helt fast.. :/
Aurela Skrevet 29. januar 2008 #2 Skrevet 29. januar 2008 Skatt Pus Solstråle Prinsesse Elskling Søta Litt trøtt nå, så kommer ikke på noen flere/bedre, men det var noen da :gjeiper:
mysan Skrevet 29. januar 2008 #3 Skrevet 29. januar 2008 Kjerring Kvinnfolk Døh - hva heter'u igjen Bitch ... Babe Darling Doll Sweetie
maren Skrevet 29. januar 2008 #4 Skrevet 29. januar 2008 Typen min kaller meg: Baby, titnipples, bitch, sweettits, muffin, supertits... m.m Han kommer stadig med nye navn... det er jo bare søtt da. Jeg kaller han innimellom for scumbag og handsome. Men ikke kall dama di for Skatt Pus Solstråle Prinsesse Elskling Søta ...... det er bare kvalmende
FrizzleSizzle Skrevet 29. januar 2008 #5 Skrevet 29. januar 2008 Jeg blir kalt for slut, det er søtt!
maren Skrevet 29. januar 2008 #6 Skrevet 29. januar 2008 Ha! Jeg har blitt kallt slutface av typen min og syns det var greit, og sinnsykt morsomt fordi vi er på helt samme plan når det gjelder humor og å ikke ta seg selv så jævli høytidelig
Aurela Skrevet 30. januar 2008 #7 Skrevet 30. januar 2008 Typen min kaller meg: Baby, titnipples, bitch, sweettits, muffin, supertits... m.m Han kommer stadig med nye navn... det er jo bare søtt da. Jeg kaller han innimellom for scumbag og handsome. Men ikke kall dama di for Skatt Pus Solstråle Prinsesse Elskling Søta ...... det er bare kvalmende Hver sin smak! Jeg hadde blitt sur om jeg hadde blitt kalt bitch eller titnipples, da vil jeg heller være pus.. Smak og behag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå