Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg var inne å så på filmene kjæresten min har lagt ut på youtube. Og der var det en film av venninna mi, som han har filma mens hun hadde på web cam. Hun lo og det var tydelig de koste seg. Jeg sa til han at jeg hadde sett dette, og da sa han at han bare hadde kjeda seg. Husker jeg snakka med han i telefonen en kveld, og han var veldig stille siden han snakka med henne på msn. Jeg føler da at han heller skulle ha snakka med meg hvis han kjeda seg så, istedet for å se henne på cam.

Hvordan ville dere reagert på dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forstår at du føler deg såret... hadde nok lurt litt jeg også. Var de gode venner fra før, eller kjenner de hverandre via deg?

Gjest lillebøll
Skrevet

Nei jeg hadde ikke reagert.

Hva er problemet?

Skrevet
Forstår at du føler deg såret... hadde nok lurt litt jeg også. Var de gode venner fra før, eller kjenner de hverandre via deg?

De kjenner hverandre via meg. I begynnelsen av forholdet vårt flørta han en del med henne også. Men det tok jeg opp med han, og han lovte å slutte med det siden det plager meg. Han har tidligere ikke vært til å stole på, er vel derfor jeg kanskje overreagerer litt nå.

Skrevet

Ja , hadde reagert . Men han burde jo skjønne det ? Men det kan godt hende at det ikke er noe. Jeg kjenner til dette selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...