Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet om noen gullsmeder i Bergen som har det nyeste Leger uten grenser-smykket?

Videoannonse
Annonse
Gjest Frk. Grønn
Skrevet

Det er vel Pilgrim som pleier å ha disse smykkene, og en oversikt over butikkene i Bergen som fører dette merket finner du her

Skrevet

Det er jegda fullt klar over, og det hjelper meg ingenting.

Jeg har ikke mulighet til å gå innom alle disse butikkene. Jeg har vært på Åsane senter og de hadde det ikke. Jeg bor langt fra sentrum og hater å ringe, så jeg håpet noen bergensere her ikke kanskje hadde vært og kjøpt/kikket på dette smykket i en av butikkene i sentrum.

Skrevet
Det er jegda fullt klar over, og det hjelper meg ingenting.

Jeg har ikke mulighet til å gå innom alle disse butikkene. Jeg har vært på Åsane senter og de hadde det ikke. Jeg bor langt fra sentrum og hater å ringe, så jeg håpet noen bergensere her ikke kanskje hadde vært og kjøpt/kikket på dette smykket i en av butikkene i sentrum.

For en frekk måte å svare en fremmed som prøver å hjelpe deg på. Så unødvendig. Andre brukere kan da ikke vite at du har telefonskrekk.

Skrevet
For en frekk måte å svare en fremmed som prøver å hjelpe deg på. Så unødvendig. Andre brukere kan da ikke vite at du har telefonskrekk.

:Nikke: Frk. Grønn gav deg eit heilt supert svar!

• 2 uker senere...
Skrevet

Kjøp på nettsidene til Pilgrim, pilgrim.dk.

De skriver vareprøve og verdi 0 kroner, så du slipper toll.

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...