Gjest Gjest Skrevet 26. januar 2008 #1 Skrevet 26. januar 2008 Er det noen som vet om noen gullsmeder i Bergen som har det nyeste Leger uten grenser-smykket?
Gjest Frk. Grønn Skrevet 26. januar 2008 #2 Skrevet 26. januar 2008 Det er vel Pilgrim som pleier å ha disse smykkene, og en oversikt over butikkene i Bergen som fører dette merket finner du her
Gjest Gjest Skrevet 26. januar 2008 #3 Skrevet 26. januar 2008 Det er jegda fullt klar over, og det hjelper meg ingenting. Jeg har ikke mulighet til å gå innom alle disse butikkene. Jeg har vært på Åsane senter og de hadde det ikke. Jeg bor langt fra sentrum og hater å ringe, så jeg håpet noen bergensere her ikke kanskje hadde vært og kjøpt/kikket på dette smykket i en av butikkene i sentrum.
Gjest Gjest Skrevet 26. januar 2008 #4 Skrevet 26. januar 2008 Det er jegda fullt klar over, og det hjelper meg ingenting. Jeg har ikke mulighet til å gå innom alle disse butikkene. Jeg har vært på Åsane senter og de hadde det ikke. Jeg bor langt fra sentrum og hater å ringe, så jeg håpet noen bergensere her ikke kanskje hadde vært og kjøpt/kikket på dette smykket i en av butikkene i sentrum. For en frekk måte å svare en fremmed som prøver å hjelpe deg på. Så unødvendig. Andre brukere kan da ikke vite at du har telefonskrekk.
Søtpotita Skrevet 26. januar 2008 #5 Skrevet 26. januar 2008 For en frekk måte å svare en fremmed som prøver å hjelpe deg på. Så unødvendig. Andre brukere kan da ikke vite at du har telefonskrekk. Frk. Grønn gav deg eit heilt supert svar!
Glynis Skrevet 6. februar 2008 #6 Skrevet 6. februar 2008 Kjøp på nettsidene til Pilgrim, pilgrim.dk. De skriver vareprøve og verdi 0 kroner, så du slipper toll.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå