Gå til innhold

Tilbords eller Glasmagasinet

Hvor har dere lagt ut ønskeliste?  

27 stemmer

1. 1. Hvor har dere lagt ut ønskeliste?

• Tilbords
      9
    • Glasmagasinet
      6
    • Begge
      10
    • Andre steder
      1
    • ønskeliste?
      1

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tiden er vel inne for å begynne og tenke på önskeliste. Men hvor skal vi legge den ut? Hvilken butikk(kjede) har dere benyttet dere av? De av våre gjester som bor i Norge bor litt rundt omkring på öst-, sör- og vestlandet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tiden er vel inne for å begynne og tenke på önskeliste. Men hvor skal vi legge den ut? Hvilken butikk(kjede) har dere benyttet dere av? De av våre gjester som bor i Norge bor litt rundt omkring på öst-, sör- og vestlandet.

Vi har lagt ut ønskeliste på Glasmagasinet, TilBords og Jernia. På Jernia har de mye billig, så der er det lettere å finne gaver i litt lavere prisklasser også synes jeg :)

Og legger du ut ønskeliste på TilBords, får du noen FLOTTE champagneglass som egner seg til bruk på kirketrappa for de som ønsker å skåle i champagne :jepp:

Skrevet

Vi brukte Tilbords, fordi vi fant alt vi likte der og synes det er greit med bare ei liste.

Skrevet

Vi har lagt ut på tilbords fordi de har det servicet vi ønsker oss. I tillegg har vi lagt ut liste på en lokal gullsmedforretning fordi vi samler på glass og sølv som de har. På nettsiden vår har vi slått alt sammen til en liste, og satt på også andre ting som vi ønsker oss, som penger etc. Vi legger en link til nettsiden i invitasjonen, regner med at de fleste vil skrive ut den lista som ligger der.

Skrevet

Vi kommer til å legge ut lister på Jernia i hvertfall, og muligens Glasmagasinet... Tilbords har ingen av de tingene vi ønsker oss slik at det er ikke noe poeng. Vurderer også å legge ut lister på feks Norway Design og evt Illums... Vi får se hva vi finner på.

• 3 uker senere...
Skrevet

Vi bruker den danske siden oenskedepotet.dk, der man selv legger inn ønskene. Da får vi kun en liste , men kan skrive opp ting fra absolutt all ebutikker /steder selv. Gjestene kan krysse av dersom de vil kjøpe noe, slik at man unngår at andre kjøper det samme.

Skrevet
Vi bruker den danske siden oenskedepotet.dk, der man selv legger inn ønskene. Da får vi kun en liste , men kan skrive opp ting fra absolutt all ebutikker /steder selv. Gjestene kan krysse av dersom de vil kjøpe noe, slik at man unngår at andre kjøper det samme.

Smart, den tror jeg jamen meg vi og skal benytte oss av :)

Skrevet

Hei!

Var inne på den danske siden. Har jeg forstått det riktig hvis man må sende mail via nettsiden til alle om ønskelisten?

Vil i utgangspunktet legge en link på nettsiden vår for bryllupet, også kan de som vil gå inn på ønskelisten (gjerne med et brukernavn og passord).

Syns det blir veldig påtrengende at folk får en mail med ønskeliste, og liker ikke å legge inn en haug med e-postadresser vi en annen part. (vet aldri hvordan de da kan bruke/missbruke mine venners e-postadresser).

Skrevet
Hei!

Var inne på den danske siden. Har jeg forstått det riktig hvis man må sende mail via nettsiden til alle om ønskelisten?

Vil i utgangspunktet legge en link på nettsiden vår for bryllupet, også kan de som vil gå inn på ønskelisten (gjerne med et brukernavn og passord).

Jeg vil heller ikke sende mail til alle, men når man oppretter en bruker så sendes det kun ut en link til ønskelisten, man kan da sende en slik mail til seg selv og bruke denne linken til å linke til ønskelisten fra websiden. Det eneste jeg synes mangler er at det ikke er brukernavn og passord.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...