Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 26. januar 2008 #1 Skrevet 26. januar 2008 Noen som har prøvd den ? Den er bare til 213 kroner på strawberrynet!
Gjest Morgan le Fay Skrevet 26. januar 2008 #2 Skrevet 26. januar 2008 Registrer deg på makeupalley.com, og sjekk ut produktanmeldelsene. Visstnok skal den være helt elendig, så jeg hadde ikke tatt sjansen, selv til nesten halv pris; normalpris er jo 399, tror jeg.
BeautyQueen Skrevet 26. januar 2008 #3 Skrevet 26. januar 2008 Registrer deg på makeupalley.com, og sjekk ut produktanmeldelsene. Visstnok skal den være helt elendig, så jeg hadde ikke tatt sjansen, selv til nesten halv pris; normalpris er jo 399, tror jeg. Ja , skal se der. Men noen andre maskaraaer og anbefale som gir lengde ?
Goldilocks Skrevet 31. januar 2008 #4 Skrevet 31. januar 2008 hadde ikke brukt penger på denne, spurte på estetique og til og med de som jobber der sier at den IKKE er verdt pengene :S lancome virtouse gir bra lengde og fin bøy, lancome l'extreme er bra på lengde, ellers er ysl volume veldig bra på volum!
Ginen Skrevet 31. januar 2008 #5 Skrevet 31. januar 2008 Bare meg som syns mascaraen hadde et sinnsykt langt navn? Digresjon...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå