Synne-Marie Skrevet 27. januar 2008 #21 Skrevet 27. januar 2008 Vi diskuterte akkurat om vi skulle gjøre noe utav valentines i år, og besluttet å gå ut å spise Vi har ikke noen fast valentinestradisjon for å si det sånn. Men mener jo at det går an å feire valentines (eller allehjerters dag om man vil) uten og støtte handelstanden, så syns det er en litt tynn unnskyldning for å slippe og gjøre noe...
Tussi! Skrevet 27. januar 2008 #22 Skrevet 27. januar 2008 Vi har ikke feira den tidligere og kommer heller ikke til å gjøre det i år. Men når jeg tenker meg om så burde vi faktisk gjort det, er generelt altfor dårlig til å være "romantiske" og reise ut å spise sammen.
Caos Skrevet 27. januar 2008 #23 Skrevet 27. januar 2008 Hmm, ja, jeg vil si vi feirer den. Min kjære overrasket meg med levende lys, romantiske sanger og røde roser når jeg kom hjem for dagen, vi spiste middag ute, gikk tur på kvelden og er nok ekstra romantiske med hverandre, men det er vi i alle anledninger vi har mulighet til såå... Jeg lager søte kort, skriver dikt og kjærlighetsærklæringer til han. Men for vår del gjør vi altså ikke slikt bare på valentinesday, vi kan like gjerne være romantiske ellers også. Men liker dager der man viser at man setter pris på både venner, familie og kjærester!
Gjest rikkerikke Skrevet 27. januar 2008 #25 Skrevet 27. januar 2008 Feirer ikke vi nei, men begynte plutselig å lure på om jeg skal legge inn en liten oppmerksomhet den dagen likevel. Behøver jo ikke kjøpe noe og støtte handelsstanden for å gjøre litt ekstra ut av kjærligheten.
Gjest Gjest_mamma1_* Skrevet 28. januar 2008 #26 Skrevet 28. januar 2008 Nei, samboeren er imot slike dager hvor handelsnæringen tjener seg rike Kjenner igjen den.-...Jeg vil feire litt i alle fall....
FrizzleSizzle Skrevet 28. januar 2008 #27 Skrevet 28. januar 2008 Ser ham ikke da. Sende sms, det får bli min aktivitet. Og ellers feire for meg selv at det er første Valentines day på 4 år at jeg ikke er singel... :rødme:
Angelhoff Skrevet 28. januar 2008 #28 Skrevet 28. januar 2008 Vi har "Valentines Day" hver dag, vi ...
Vici Skrevet 28. januar 2008 #29 Skrevet 28. januar 2008 Ser ham ikke da. Sende sms, det får bli min aktivitet. Og ellers feire for meg selv at det er første Valentines day på 4 år at jeg ikke er singel... :rødme: Hurra!!
Gjest Frk Åberg Skrevet 28. januar 2008 #30 Skrevet 28. januar 2008 Nei, vi feirer ikke denne dagen spesielt. Særlig samboeren er flink til å gjøre romantiske ting i hverdagen, så behovet for å ha en spesiell dag er ikke der for oss. Jeg er vel også typen som generelt ikke har noe behov for å feire merkedager, også de som er spesielle for oss, men som gjør det fordi samboeren gjerne vil. Sett bort fra at jeg ikke liker slikt press som handelsstanden utøver i forbindelse med Valentine, mors- og farsdag, halloween m.m, så ser jeg at Valentine kan ha sin plass når man f.eks. har barn og/eller for lite tid alene med hverandre. På Valentine kan man få en unnskyldning og en påminnelse om å være romantiske.
Gjest imli Skrevet 28. januar 2008 #31 Skrevet 28. januar 2008 Nei, tenker ikke over den dagen en gang jeg...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå