Gjest puselabb Skrevet 26. januar 2008 #1 Skrevet 26. januar 2008 Feirer dere Valentines Day? Og gir dere hverandre da bare et kort eller tar dere den helt ut med diverse aktiviteter?
Karmosin Skrevet 26. januar 2008 #2 Skrevet 26. januar 2008 Nei, sånt føler ikke mannen og jeg behov for.
Gjest Mann+ Skrevet 26. januar 2008 #3 Skrevet 26. januar 2008 Jeg tar den helt ut og så har vi diverse aktiviteter.
Vici Skrevet 26. januar 2008 #5 Skrevet 26. januar 2008 Delvis. Vi gir hverandre kort og en liten ting.
Gjest *englefjes* Skrevet 26. januar 2008 #6 Skrevet 26. januar 2008 (endret) ------------------------------------------------- Endret 27. januar 2008 av *englefjes*
Gjest Cataliina Skrevet 26. januar 2008 #7 Skrevet 26. januar 2008 Dette blir den første Valentines for oss, siden han er i militæret kommer vi nok ikke til å gjøre noe særlig. Han har bursdag dagen før også, så når han kommer hjem helgen etter skal vi jo feire den Men jeg har tenkt til å gi han et kort eller noe småtteri, det gjør jeg ved hver anledning jeg får.
Gjest Roxie Hart Skrevet 26. januar 2008 #8 Skrevet 26. januar 2008 Nei, vi feirer ikke. Har nok andre merkedager
Gjest marihan Skrevet 26. januar 2008 #9 Skrevet 26. januar 2008 De to siste årene har vi vært ute laget god mat hjemme og bare kosa oss Men det er ikke en stor dag for å si det sånn.
Gjest Gjest Skrevet 26. januar 2008 #12 Skrevet 26. januar 2008 Har aldri hatt noe forhold til Valentinsdagen, og er egentlig i mot å adopterer alle amerikanske skikker(vet at Valentin ikke var amerikansk og hele den historien, men det er nå mest amerikanerne som markerer den). Kjærligheten bør man da feire hver eneste dag, og ikke nødvendigvis med materielle ting. Mange merkedager f.eks Valentinsdag, Halloween, mors-og farsdag osv er vel noe som hauses veldig opp av handelsstanden, for at vi skal bruke mer penger gjennom hele året.
Gjest Raptuza Skrevet 26. januar 2008 #13 Skrevet 26. januar 2008 Feirer og feirer. Eg har tenkt å gje ein liten ting og eit koseleg kort til gubben min gjennom 11 år. Men vi går ikkje ut eller noko. Trur heller ikkje han huskar på noko til kånå....
Mini_me Skrevet 26. januar 2008 #14 Skrevet 26. januar 2008 Jeg pleier som regel få blomster av mannen, men vil ikke skkurat si at vi feirer dagen noe mer enn det.....
Gjest *smak* Skrevet 26. januar 2008 #15 Skrevet 26. januar 2008 Nei, samboeren er imot slike dager hvor handelsnæringen tjener seg rike
Zarabi Skrevet 26. januar 2008 #16 Skrevet 26. januar 2008 Nei..samboeren min liker ikke sånn merkedager, er forsåvidt helt enig. Han sier at han kan være romantisk alle andre dager, trenger ikke ha en dato for det. ..Og da pleier jeg å svare: Så gjør det da.. :gjeiper: hehe.. Han er ikke så flik til å være romantisk andre dager, ligger vel bare ikke i hans natur. Jeg gir han heller oppmerksomheter innimellom hele året rundt..hihi
Arkana Skrevet 26. januar 2008 #17 Skrevet 26. januar 2008 Vi pleier å gå ut og spise, men ellers gjør vi ingenting. Og det er forøvrig ingen motsetning mellom å feire Valentines Day og å være romantisk i hverdagen, man kan faktisk gjøre begge deler.
Kosemose Skrevet 26. januar 2008 #18 Skrevet 26. januar 2008 Jeg tar den helt ut og så har vi diverse aktiviteter. Nei, vi tar ikke notis av Valentinesday. Men kanskje vi burde det? Jeg er egentlig ganske likegyldig/negativ til slike dager, men nå begynner jeg å tenke at kanskje det hadde vært lurt å markere og gjøre litt stas på oss denne dagen?
Akila Skrevet 26. januar 2008 #19 Skrevet 26. januar 2008 ja, siden vi ble sammen så har vi gjort noe ekstra spesielt denne dagen. Laget deilig romantisk middag, gått på kino o.l.... Nå er dette noe som vi gjør litt mer av siden vi bor sammen da.. Men i år skal vi på 3D ultralyd på Valenetines!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå