Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg har to boxere i L og to boxere i XL. Jeg synes L blir litt for trangt og XL litt for stort.

Det med at du ikke finner XL er fordi det ikke er ALLE butikker som tar det inn. Men i to-pakningene finnes det minimalt av XL i damemodellen. Jeg var heldig og fant noe restegreier i min lokale JC-butikk. Men i 1-pakningene så er det stort sett XL i alle modellene og fargene. Jeg er en størrelse 44-46 sånn til opplysning i forhold, hvis du lurte på hvilken du trenger.

Skrevet
Hei

Jeg har to boxere i L og to boxere i XL. Jeg synes L blir litt for trangt og XL litt for stort.

Det med at du ikke finner XL er fordi det ikke er ALLE butikker som tar det inn. Men i to-pakningene finnes det minimalt av XL i damemodellen. Jeg var heldig og fant noe restegreier i min lokale JC-butikk. Men i 1-pakningene så er det stort sett XL i alle modellene og fargene. Jeg er en størrelse 44-46 sånn til opplysning i forhold, hvis du lurte på hvilken du trenger.

Takk:) Da vet jeg hvilken str. jeg trenger :jepp:

Skrevet

Nokon som veit om desse boxarane går heilt ned i størrelse XS, eller er S den minste størrelsen?

• 4 uker senere...
Gjest Gjest
Skrevet
Her får du svar ;)

Jeg har ett par Bjørn Børg boxere. Ganske behagelige,men du må ha de i rett størrelse. De er absolutt ikke behagelige hvis de er litt trange! Jeg bruker str. 40/42 i undertøy til vanlig, eller L. I Bjørn Borg bruker jeg XL, L blir litt trangt. Fikk anbefalt å gå opp en størrelse enn det jeg bruker til vanlig. Håper dette var til litt hjelp da :)

Kjøpte en 2-pack i XL idag.

Bruker vanligvis 40-42 i bukser og undertøy og XL sitter godt.

Ikke trange men hadde jeg kjøpt L hadde strikken blitt ubehagelig.

Ellers fornøyd :Nikke:

Skrevet

199,- for en boxer, også finnes det 2-pack for 299,- :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...