SilkeSatan Skrevet 30. januar 2008 #21 Skrevet 30. januar 2008 Hei Jeg har to boxere i L og to boxere i XL. Jeg synes L blir litt for trangt og XL litt for stort. Det med at du ikke finner XL er fordi det ikke er ALLE butikker som tar det inn. Men i to-pakningene finnes det minimalt av XL i damemodellen. Jeg var heldig og fant noe restegreier i min lokale JC-butikk. Men i 1-pakningene så er det stort sett XL i alle modellene og fargene. Jeg er en størrelse 44-46 sånn til opplysning i forhold, hvis du lurte på hvilken du trenger.
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2008 #22 Skrevet 31. januar 2008 Hei Jeg har to boxere i L og to boxere i XL. Jeg synes L blir litt for trangt og XL litt for stort. Det med at du ikke finner XL er fordi det ikke er ALLE butikker som tar det inn. Men i to-pakningene finnes det minimalt av XL i damemodellen. Jeg var heldig og fant noe restegreier i min lokale JC-butikk. Men i 1-pakningene så er det stort sett XL i alle modellene og fargene. Jeg er en størrelse 44-46 sånn til opplysning i forhold, hvis du lurte på hvilken du trenger. Takk:) Da vet jeg hvilken str. jeg trenger
Søtpotita Skrevet 3. februar 2008 #23 Skrevet 3. februar 2008 Nokon som veit om desse boxarane går heilt ned i størrelse XS, eller er S den minste størrelsen?
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2008 #25 Skrevet 1. mars 2008 Her får du svar Jeg har ett par Bjørn Børg boxere. Ganske behagelige,men du må ha de i rett størrelse. De er absolutt ikke behagelige hvis de er litt trange! Jeg bruker str. 40/42 i undertøy til vanlig, eller L. I Bjørn Borg bruker jeg XL, L blir litt trangt. Fikk anbefalt å gå opp en størrelse enn det jeg bruker til vanlig. Håper dette var til litt hjelp da Kjøpte en 2-pack i XL idag. Bruker vanligvis 40-42 i bukser og undertøy og XL sitter godt. Ikke trange men hadde jeg kjøpt L hadde strikken blitt ubehagelig. Ellers fornøyd
hkarls1 Skrevet 2. mars 2008 #27 Skrevet 2. mars 2008 199,- for en boxer, også finnes det 2-pack for 299,-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå