Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har Bjørn Borg-boxer? Synes de ser så gode ut, og har lyst til å kjøpe. Men jeg trenger litt stor størrelse, og lurer på om de er store i str? Hva er den største str (L/XL?) ? :)

Skrevet

Anyone?? Trodde mange hadde Bjørn Borg-boxer, jeg... :)

Skrevet

Her får du svar ;)

Jeg har ett par Bjørn Børg boxere. Ganske behagelige,men du må ha de i rett størrelse. De er absolutt ikke behagelige hvis de er litt trange! Jeg bruker str. 40/42 i undertøy til vanlig, eller L. I Bjørn Borg bruker jeg XL, L blir litt trangt. Fikk anbefalt å gå opp en størrelse enn det jeg bruker til vanlig. Håper dette var til litt hjelp da :)

Skrevet

Fikk til jul! Og er veldig fornøyd. Bruker samme størrelse i BB som i vanlig undertøy. Dersom du er mellom to størrelser ville jeg gått for den største.

Skrevet (endret)

Jeg elsker BB boxer :) Jeg har selv nylig kjøpt meg noen eksemplarer og jeg går ikke tilbake til string trusa for å si det sånn :) Kjempebehagelige å ha på, jeg kjenner omtrent ikke at jeg har truse på :) Dessuten godt og varmt på rumpa iallefall i forhold til minimale stringtruser :) Boxeren viser heller ikke gjennom buksa hvis du ikke har en veldig tynn bukse hvor sømmene nok vil vise, men i vanlig jeans vises de ikke. Dessuten ifølge sambo er boxer mye mere sexy enn string truse hvis det skulle være av betydning :)

Endret av mocci
Skrevet

Trodde ikke Bjørn Borg boxere kom i XL jeg? Skulle kjøpe, men kunne ikke finne XL så jeg spurte de som jobba i butikken (dette var JC om jeg ikke husker helt feil) og de sa at dameboxerne ikke kom i den størrelsen.

Jeg stussa veldig på det, for det står jo bakpå pakka hva XL tilsvarer i str. Rart de skriver om størrelsen til et produkt de ikke har liksom. Herreboxeren kommer jo i XL :-/

Jøss, da er det håp for meg også :P hehe

Kjøpte et par i L når vi var i syden, og de er akkurat litt for trange :(

Skrevet

Helt greie BB boxer'ne men jeg personlig liker de fra Kari Traa bedre. Men, smaken er som baken :o)

String er ihvertfall HELT ut!

Skrevet
Trodde ikke Bjørn Borg boxere kom i XL jeg? Skulle kjøpe, men kunne ikke finne XL så jeg spurte de som jobba i butikken (dette var JC om jeg ikke husker helt feil) og de sa at dameboxerne ikke kom i den størrelsen.

Jeg stussa veldig på det, for det står jo bakpå pakka hva XL tilsvarer i str. Rart de skriver om størrelsen til et produkt de ikke har liksom. Herreboxeren kommer jo i XL :-/

Jøss, da er det håp for meg også :P hehe

Kjøpte et par i L når vi var i syden, og de er akkurat litt for trange :(

Tror bare det er enkelte modeller som kommer i XL. For de jeg har i L blir litt trange. Men før jul så fant jeg en sort med gullskrift, og den hadde de i XL. Beste boxeren jeg har hatt noen gang :)

Skrevet
Tror bare det er enkelte modeller som kommer i XL. For de jeg har i L blir litt trange. Men før jul så fant jeg en sort med gullskrift, og den hadde de i XL. Beste boxeren jeg har hatt noen gang :)

Oi, da skal jeg ut å leite ;)

Skrevet

Går Kari Traa og Bjørn Borg - boxerne langt opp på magen...? Over bukselinningen, liksom? Liker ikke at de går så langt opp, nemlig... :sjenert:

Skrevet
Går Kari Traa og Bjørn Borg - boxerne langt opp på magen...? Over bukselinningen, liksom? Liker ikke at de går så langt opp, nemlig... :sjenert:

Du drar de jo på deg akkurat så mye du vil;) Jeg har ikke mine BB boxere langt oppe i hvertfall;)

Skrevet

*notera* Eg må kjøpa meg ein 2-pack av desse i februar :)

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Björn Borg Boxerne er kjempedeilige! Men disse var jo populære for et/et og et halvt år siden? er jo helt ut nå..

Skrevet
Björn Borg Boxerne er kjempedeilige! Men disse var jo populære for et/et og et halvt år siden? er jo helt ut nå..

Drit i om de er ut da x)

Du skal jo kun ha de på rumpa:P

Annonse
Skrevet

Hallo??? Det som verkeleg er ut er å vere in ;)

Gjest Gjest_Chanell_*
Skrevet

Min sønn har noen slike boxere fra BB, han liker de kjempegodt, å han har bestandig vært kresen på boxere.

Finnes BB boxere i damemodeller?

Skrevet

De finnes for begge kjønn ja. :-)

Jeg liker mine kjempegodt, de sitter så godt på!

Gjest _tulla_utlogget
Skrevet

I følge BB's nettside (www.bjornborg.com) så kommer dameboxeren i XL :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...