Gjest Gjest Skrevet 26. januar 2008 #1 Skrevet 26. januar 2008 Noen som har Bjørn Borg-boxer? Synes de ser så gode ut, og har lyst til å kjøpe. Men jeg trenger litt stor størrelse, og lurer på om de er store i str? Hva er den største str (L/XL?) ?
Gjest Gjest Skrevet 26. januar 2008 #2 Skrevet 26. januar 2008 Anyone?? Trodde mange hadde Bjørn Borg-boxer, jeg...
hkarls1 Skrevet 27. januar 2008 #3 Skrevet 27. januar 2008 Her får du svar Jeg har ett par Bjørn Børg boxere. Ganske behagelige,men du må ha de i rett størrelse. De er absolutt ikke behagelige hvis de er litt trange! Jeg bruker str. 40/42 i undertøy til vanlig, eller L. I Bjørn Borg bruker jeg XL, L blir litt trangt. Fikk anbefalt å gå opp en størrelse enn det jeg bruker til vanlig. Håper dette var til litt hjelp da
smaksløk Skrevet 27. januar 2008 #4 Skrevet 27. januar 2008 Fikk til jul! Og er veldig fornøyd. Bruker samme størrelse i BB som i vanlig undertøy. Dersom du er mellom to størrelser ville jeg gått for den største.
mocci Skrevet 28. januar 2008 #5 Skrevet 28. januar 2008 (endret) Jeg elsker BB boxer Jeg har selv nylig kjøpt meg noen eksemplarer og jeg går ikke tilbake til string trusa for å si det sånn Kjempebehagelige å ha på, jeg kjenner omtrent ikke at jeg har truse på Dessuten godt og varmt på rumpa iallefall i forhold til minimale stringtruser Boxeren viser heller ikke gjennom buksa hvis du ikke har en veldig tynn bukse hvor sømmene nok vil vise, men i vanlig jeans vises de ikke. Dessuten ifølge sambo er boxer mye mere sexy enn string truse hvis det skulle være av betydning Endret 28. januar 2008 av mocci
Ambriel Skrevet 28. januar 2008 #6 Skrevet 28. januar 2008 Trodde ikke Bjørn Borg boxere kom i XL jeg? Skulle kjøpe, men kunne ikke finne XL så jeg spurte de som jobba i butikken (dette var JC om jeg ikke husker helt feil) og de sa at dameboxerne ikke kom i den størrelsen. Jeg stussa veldig på det, for det står jo bakpå pakka hva XL tilsvarer i str. Rart de skriver om størrelsen til et produkt de ikke har liksom. Herreboxeren kommer jo i XL :-/ Jøss, da er det håp for meg også hehe Kjøpte et par i L når vi var i syden, og de er akkurat litt for trange
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2008 #7 Skrevet 28. januar 2008 Helt greie BB boxer'ne men jeg personlig liker de fra Kari Traa bedre. Men, smaken er som baken :o) String er ihvertfall HELT ut!
hkarls1 Skrevet 28. januar 2008 #8 Skrevet 28. januar 2008 Trodde ikke Bjørn Borg boxere kom i XL jeg? Skulle kjøpe, men kunne ikke finne XL så jeg spurte de som jobba i butikken (dette var JC om jeg ikke husker helt feil) og de sa at dameboxerne ikke kom i den størrelsen. Jeg stussa veldig på det, for det står jo bakpå pakka hva XL tilsvarer i str. Rart de skriver om størrelsen til et produkt de ikke har liksom. Herreboxeren kommer jo i XL :-/ Jøss, da er det håp for meg også hehe Kjøpte et par i L når vi var i syden, og de er akkurat litt for trange Tror bare det er enkelte modeller som kommer i XL. For de jeg har i L blir litt trange. Men før jul så fant jeg en sort med gullskrift, og den hadde de i XL. Beste boxeren jeg har hatt noen gang
Ambriel Skrevet 28. januar 2008 #9 Skrevet 28. januar 2008 Tror bare det er enkelte modeller som kommer i XL. For de jeg har i L blir litt trange. Men før jul så fant jeg en sort med gullskrift, og den hadde de i XL. Beste boxeren jeg har hatt noen gang Oi, da skal jeg ut å leite
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2008 #10 Skrevet 28. januar 2008 Tusen takk:) Dette var til stor hjelp
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2008 #11 Skrevet 28. januar 2008 Går Kari Traa og Bjørn Borg - boxerne langt opp på magen...? Over bukselinningen, liksom? Liker ikke at de går så langt opp, nemlig...
hkarls1 Skrevet 28. januar 2008 #12 Skrevet 28. januar 2008 Går Kari Traa og Bjørn Borg - boxerne langt opp på magen...? Over bukselinningen, liksom? Liker ikke at de går så langt opp, nemlig... Du drar de jo på deg akkurat så mye du vil;) Jeg har ikke mine BB boxere langt oppe i hvertfall;)
Søtpotita Skrevet 28. januar 2008 #13 Skrevet 28. januar 2008 *notera* Eg må kjøpa meg ein 2-pack av desse i februar
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 30. januar 2008 #14 Skrevet 30. januar 2008 Björn Borg Boxerne er kjempedeilige! Men disse var jo populære for et/et og et halvt år siden? er jo helt ut nå..
estrella Skrevet 30. januar 2008 #15 Skrevet 30. januar 2008 Björn Borg Boxerne er kjempedeilige! Men disse var jo populære for et/et og et halvt år siden? er jo helt ut nå.. Drit i om de er ut da x) Du skal jo kun ha de på rumpa:P
Søtpotita Skrevet 30. januar 2008 #16 Skrevet 30. januar 2008 Björn Borg Boxerne er kjempedeilige! Men disse var jo populære for et/et og et halvt år siden? er jo helt ut nå.. Hallo??? Det som verkeleg er ut er å vere in
Gjest Gjest_Chanell_* Skrevet 30. januar 2008 #17 Skrevet 30. januar 2008 Min sønn har noen slike boxere fra BB, han liker de kjempegodt, å han har bestandig vært kresen på boxere. Finnes BB boxere i damemodeller?
krusedull Skrevet 30. januar 2008 #18 Skrevet 30. januar 2008 De finnes for begge kjønn ja. :-) Jeg liker mine kjempegodt, de sitter så godt på!
Gjest _tulla_utlogget Skrevet 30. januar 2008 #19 Skrevet 30. januar 2008 I følge BB's nettside (www.bjornborg.com) så kommer dameboxeren i XL
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå