Gå til innhold

Md formulations continous renewal complex, men hvilken rens...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Jeg har endelig fått pakken min fra Ebay, og dette er tredje dagen jeg bruker continous renewal complex. Jeg er litt usikker på hvilken rens jeg bør bruke nå, for

det ligger så mye død hud som bare venter på å bli skrubbet vekk. Fra før av har jeg en veldig mild rens fra Matis for sensitiv hud. Hudtypen min er fet under med en smule fuktfattig overhud (men mye bedre nå pga. den beste kremen i hele verden), og den trives best med noenlunde milde produkter.

Har du noe å anbefale som renser godt? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med MD sin facial cleanser. Det har en litt peelende effekt, fjerner overskuddsoljer og hjelper litt mtp. å unngå tilstoppede porer. Huden blir ren og fin og ikke minst klar for å ta til seg dag/nattkrem.

Jeg har i utgangspunktet veldig lik hud som deg. Fet, men med tørr overhud. Fet hud kommer jo i utgangspunktet av for lite fukt i huden. Min hud regnes også som sensitiv.

Skrevet

^ Tusen takk for svar! har du den med sensitive formula? jeg hadde den vanlige facial cleanseren før, men den var altfor sterk for huden min.

Skrevet

Jeg tror jeg har den vanlige faktisk. Da har du nok litt mer sensitiv hud enn meg. Du kan jo prøve den for sensitiv hud, for MD slik jeg har opplevd produktene deres, er veldig gode.

• 2 måneder senere...
Skrevet

Hei

lurer på en ting ang. md formulations Continuous Renewal Complex. Ser at det står noen steder at den bla glatter ut rynker. er den ok for meg å bruke selvom(er 20 år)? vurderer å kjøpe den. vet ikke hvilke andre md ansiktskremer som ville passet.

Har tørr, og noe sensitiv hud og området i pannen og haken har en tendens til å bli glatt.

får litt kviser og har noen arr/rødhet og porer som jeg gjerne vil bli kvitt i kinnene. bruker nå facial cleanser for normal hud og nivea ansiktskrem.. synes rensekremen fra md har hjulpet mye spessielt når jeg lar den ligge på huden litt før jeg skylder ansiktet.

Fint hvis noen vet:)

på forhånd takk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...