Gjest Anonymous Skrevet 27. april 2003 #1 Skrevet 27. april 2003 Jeg lurer på om det er noe her som har opplevd å sprute når de får orgasme? Jeg har lest at det vistnok er sjeldent, men at når det skjer spruter kvinnen ut en klar væske. Har dette skjedd med deg? Og hvordan var det (før og etter)?
Gjest Gyldenløwe Skrevet 27. april 2003 #2 Skrevet 27. april 2003 Vel, jeg har vært i "andre enden av spruten", for å si det sånn En ex av meg hadde det med å sprute når hun kom noen ganger. Hun hadde generelt ganske svake orgasmer, men de gangene hun sprutet var de i følge henne sterkere enn ellers. Ble ganske så forfjamset første gangen jeg fikk det i fleisen mens jeg lå der nede og gjorde greia mi . Det var ikke så veldig mye, men det kom i en skikkelig fart. Klar væske uten noen annen smak enn slik kvinner vanligvis smaker... Den hendte ikke så veldig ofte, men jeg tok det som en kompliment de gangene vi fikk det til. Mener å huske at det som oftest skjedde under ganske lange sesjoner med tungeleik og medfølgende bowlinggrep Ikke opplevd det siden ...
Petruska Skrevet 1. mai 2003 #3 Skrevet 1. mai 2003 Har opplevd dette noen ganger ja. Har da vært ekstra kåt. Tror ikke det er spesielt sjeldent men det er ikke alle som skjønner hva som skjer kanskje? Denne væsken produseres visstnok av et spesielt vev inne i skjeden. Det varierer hvor mye som finnes av dette vevet hos hver enkelt kvinne. Det er heller ikke alle som har dette vevet, og da produserer de heller ikke denne væsken. De orgasmene jeg har hatt i forbindelse med spruting har vært vanvittig mye sterkere enn ellers! Er flere år siden nå da.. Kankje på tide med litt spontanitet i sexlivet :oops: ? Her kan du lese litt om hva som skjer når kvinner ejakulerer: http://www.geocities.com/mygpunkt/ejakulasjon.html
Gjest Anonymous Skrevet 14. mai 2003 #4 Skrevet 14. mai 2003 Jeg spruter en klar veske hver eneste gang jeg får orgasme.... Trodde det var helt normalt jeg...!? Det vil si, det er sjelden jeg får skikkelig orgasme ved samleie, men de få gangene jeg kommer spruter det så mye at jeg må skifte sengetøy fordi lakenet blir helt bløtt... Det hender hver gang jeg onanerer... Trodde da ikke dette var unormalt. Men hva vet vel jeg...
Lykkeliten Skrevet 14. mai 2003 #5 Skrevet 14. mai 2003 Mener å huske at det som oftest skjedde under ganske lange sesjoner med tungeleik og medfølgende bowlinggrep Bowlinggrep? Dette må gjerne forklares nærmere...
Gjest Anonymous Skrevet 14. mai 2003 #6 Skrevet 14. mai 2003 Dette skjer ofte med meg også. Kjæresten min sier det er deilig.
Zita Skrevet 15. mai 2003 #7 Skrevet 15. mai 2003 Bowlinggrep er vel med langefingeren inn i skjeden som stimulerer et område som ligger rett under urinrøret. Tommelen på utsiden (på klitoris eller rundtomkring der det måtte føles godt). Eller tungen/leppene tar seg av klitten. Har fått sprutorgasme etpar ganger. Vel, sprut og sprut. Ikke flere meter akkurat, heller en liten risling av væske. Og "bowlinggrepet" gjorde sitt, ja (bra uttrykk).
Gjest guran Skrevet 19. mai 2003 #8 Skrevet 19. mai 2003 Bowlinggrepet er to fingre fremme og en bak. På samme måte som man holder ei bowlingkule. Tommelen kan godt stimulere klitten, men det er jo avhengig av hvilken vei "kula" ligger. klem fra en som spiller bowling
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå