happyhappy Skrevet 26. januar 2008 #1 Skrevet 26. januar 2008 Da har det seg sånn at jeg aldri har sittet barnevakt for henne, men hun er som en kusine for meg. Så vi kjenner hverandre godt. Hun skal overnatte hos meg, og skal ikke hjem før utpå ettermiddagen i morgen. Leie en film (som hun kan velge) og lage hjemmelaget pizza i kveld, er det en okei ting å gjøre sammen? Lage frokost sammen og dra ut på skøyter i morgen? Ta med kakao på termos og boller? hmm.. Jeg spurte henne selvsagt hva hun hadde lyst til å gjøre når hun kom til meg, men det visste hun ikke. Hun "svarer veit" ikke og "samme for meg" en del og kniser. hehe.. Hun er vel litt usikker på meg når det er så lenge siden vi har vært ordentlig sammen. Vil bare ikke være "teit" i hennes øyne. haha.. :gjeiper: For jeg aner ikke hva en ni-åring syns er topp å gjøre, og hva som er barnslig eller ei. Huff a mei Nå må dere i KG hjelpe meg her!
Gjest puselabb Skrevet 26. januar 2008 #2 Skrevet 26. januar 2008 Synes det hørtes ut som veldig gode idéer! Jeg har en bror på den alderen, som hadde blitt veldig glad for de valgene. Så jeg ville gjort akkurat det som du foreslår selv.
happyhappy Skrevet 26. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. januar 2008 Så bra! Godt å høre, hun har nemlig gått og gledet seg i to uker til denne helga, så er litt greit at det ikke blir en "fiasko"
Tiit Skrevet 26. januar 2008 #4 Skrevet 26. januar 2008 Tror det kan bli helt supert! Har ei på 10. Tips: filmkvelden kan jo lages som pysjamasparty med litt mumsemat og fletting av hår osv. Flott med kakao og skøyter! Heldig hun har som skal være i lag med deg!
Gjest *englefjes* Skrevet 26. januar 2008 #5 Skrevet 26. januar 2008 Sier meg enig med de over her. Høres ut som du har supre planer :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå