Gå til innhold

Jeg skal sitte barnevakt for ei på 9 år!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har det seg sånn at jeg aldri har sittet barnevakt for henne, men hun er som en kusine for meg. Så vi kjenner hverandre godt. Hun skal overnatte hos meg, og skal ikke hjem før utpå ettermiddagen i morgen.

Leie en film (som hun kan velge) og lage hjemmelaget pizza i kveld, er det en okei ting å gjøre sammen?

Lage frokost sammen og dra ut på skøyter i morgen? Ta med kakao på termos og boller? hmm..

Jeg spurte henne selvsagt hva hun hadde lyst til å gjøre når hun kom til meg, men det visste hun ikke. Hun "svarer veit" ikke og "samme for meg" en del og kniser. hehe.. Hun er vel litt usikker på meg når det er så lenge siden vi har vært ordentlig sammen.

Vil bare ikke være "teit" i hennes øyne. haha.. :gjeiper: For jeg aner ikke hva en ni-åring syns er topp å gjøre, og hva som er barnslig eller ei.

Huff a mei :jepp:

Nå må dere i KG hjelpe meg her!

Videoannonse
Annonse
Gjest puselabb
Skrevet

Synes det hørtes ut som veldig gode idéer! Jeg har en bror på den alderen, som hadde blitt veldig glad for de valgene. Så jeg ville gjort akkurat det som du foreslår selv.

Skrevet

Så bra! Godt å høre, hun har nemlig gått og gledet seg i to uker til denne helga, så er litt greit at det ikke blir en "fiasko" :danse:

Skrevet

Tror det kan bli helt supert! Har ei på 10. Tips: filmkvelden kan jo lages som pysjamasparty med litt mumsemat og fletting av hår osv. Flott med kakao og skøyter! Heldig hun har som skal være i lag med deg!

Gjest *englefjes*
Skrevet

Sier meg enig med de over her.

Høres ut som du har supre planer :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...