Gjest Gjest Skrevet 26. januar 2008 #1 Skrevet 26. januar 2008 Hei, er det sånn at hvis en mann sier han ikke har tid til kjærlighet så er han ikke interessert? hvis han er overarbeidet, reier hele tiden... Kan det stemme?jeg er interesset i denne fyren, og han virker interessert i meg, og jeg tror han er arbeidsog trningsnarkoman.....er det ingen håp å få ham på kroken i fremtiden...
Cienna Skrevet 26. januar 2008 #2 Skrevet 26. januar 2008 Tror noen kan være interessert i å ha en dame selv om de er arbeidsnarkomaner, men spørsmålet er da: Takler du å ha et forhold til en som jobber sene kvelder, reiser mye...kanskje bare har overskudd til å treffe deg en til to ganger i uka? Hvor gammel er han? Det har jo litt å si da..om det er starten på en karriere, eller om han er en gammel ringrev...
Gjest Gjest Skrevet 26. januar 2008 #3 Skrevet 26. januar 2008 Hqan er snart tretti år.Han holder på å starte nytt firma, så han er travel for tiden, sier han.......
Gjest Gjest Julie Skrevet 26. januar 2008 #4 Skrevet 26. januar 2008 Snart 30? Da stemmer det sikkert som han sier, at han ikke har tid. Han er i alderen der han bygger opp sitt firma og karriere. Hadde du truffet ham 4-8 år senere hadde kanskje timingen vært bedre?
Gjest Gjest Skrevet 26. januar 2008 #5 Skrevet 26. januar 2008 Jeg ville nok vært forsiktig med å slippe løs følelsene. For det første: Tror du du vil trives i et forhold hvor han "alltid" er opptatt,vil du bli skuffet om han prioriterer trening foran tid med deg f eks? For det andre: når han sier det rett ut er det kanskje et tegn på at han ikke ønsker å involvere seg så veldig i forholdet. Det er lett å overse slike hint når man er forelska, men det er fair av ham å si det, og det kan godt hende han mener det. Det er nok også lite sannsynlig at han kommer til å kutte vesentlig ned på jobb og trening om jeg skal dra en konklusjon utfra folk jeg vet om, men det kan du jo diskutere med ham. Har ikke så veldig mye erfaring med det samme, men hadde en flørt en gang med en som både jobber og trener masse i tillegg til å satse mye på et par andre interesser. Han sa klart fra at han ikke brukte tid på "nesten-forhold"; for ham var det alt (min tolkning: om det var ei han trodde han ville dele livet med) eller ingenting (les: ons o.l men ikke involvere seg i forhold). Nå var heldigvis ikke jeg så voldsomt interessert, men sant nok; han sendte meg aldri meldinger eller noe sånt, men var veldig opptatt av meg når vi først møttes (jobbet sammen seinere, veldig hyggelig fyr på sin måte). Han husker fortsatt bursdagen min og han er fortsatt kronisk ungkar (det har han vært siden han var tenåring) i en alder av 35+ selv om han er både ganske kjekk og hyggelig og dyktig i det han gjør...
Gjest Gjest Skrevet 26. januar 2008 #6 Skrevet 26. januar 2008 ja, dette bruker jeg for mye tid og energi på...jeg greier ikke å finne ut av dette,..skal jeg bare spørre ham ut hva han vil med meg? sånn forsiktig med et smil om munnen? han virker jo litt interessert da, sier at vi må alltid love å passe på hverandre, bryr meg om hvordan jeg har det, osv.Snålt dette.
Gjest Gjest Skrevet 26. januar 2008 #7 Skrevet 26. januar 2008 Jeg ser ikke noe galt i å spørre direkte om hvor den andre vil hen, jeg har stort sett alltid gjort det selv og tror at det har bidratt til at jeg har blitt mindre såret enn endel av venninnene mine som har hatt lett for å lulle seg inn i en rosa drøm bare en fyr har tatt dem til sengs... Men prøv å ikke tolke et konkret svar i hundre ulike retninger
Gjest Gjest Skrevet 26. januar 2008 #8 Skrevet 26. januar 2008 Han har sagt at han vil bli bedre kjent med meg, at han vil bare kose med meg, kan menn finne på å si slike ting hvis de ikke mener det? det hadde ikke jeg gjort i hvertfall. Og hvorfor bli bedre kjent hvis han ikke har tid til kjærlighet? dette blir mer og mer snålt i mine øyne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå