Gjest Anonymous Skrevet 26. april 2003 #1 Skrevet 26. april 2003 Jeg har en del små lyse hår på brystet, på magen og egentlig, men det er disse som er i utringnings-området som plager meg mest. Hva kan jeg gjøre for å bli kvitt disse? Det er vel egentlig ikke hår heller, mer dun aktige. Har hørt noen si at folk som er tynne ofte har mer lyse hår/dun enn andre, stemmer dette? Noen andre som har samme plagen?
Gjest Anonymous Skrevet 27. april 2003 #2 Skrevet 27. april 2003 Har ikke så mye tips å komme med, men det stemmer at tynne mennesker gjerne får litt dun"pels" ja..tror dette har med kroppens beskyttelsesevne å gjøre..
Linee Skrevet 27. april 2003 #3 Skrevet 27. april 2003 Tror ikke det er mye man kan gjøre med det, barberer du deg, vil det bare bli værre i lengden. jeg har også litt "dun" nå er heldigvis pelsen min veldig lys, så jeg bryr meg egentlig ikke. Det er jo bare jeg som vet at den er der!
AUF Skrevet 27. april 2003 #4 Skrevet 27. april 2003 Det er liksom meningen at vi skal ha hår på kroppen da. Eneste stedene vi ikke har hår er inni håndflatene, under føttene, på innsiden av lårene og armene... Alee har kroppen full av håe, men noen litt mer enn andre. Dete rhelt naturlig. Hvorfor vil du fjerne det? det er da ikke stygt!?
Liza Skrevet 27. april 2003 #5 Skrevet 27. april 2003 om det er et stort problem, kan du kontakte klinikker/hudpleiere som driver med laser og elektrolyse. mulig det er veldig vondt... :cry:
Junebug Skrevet 27. april 2003 #6 Skrevet 27. april 2003 Er hårene lyse, kan du ikke fjerne dem med laser. Skal man fjerne hår med laser bør man ha mørke hår og lys hud. Elektrolyse er veldig tidkrevende og kostbart hvis du skal fjerne hår over større områder. Hvis jeg var deg ville jeg ha gått til hudpleiesalong og fjernet det med voks. AUF - det er da naturlig å ha hår påp insiden av lårene? Hvis ikke - er jeg svært unormal. Men de er fjernet med voks...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå