Kristaa Skrevet 25. januar 2008 #1 Skrevet 25. januar 2008 Finnes det ferdig saltede pistasjenøtter uten skall?
Gjest marihan Skrevet 25. januar 2008 #2 Skrevet 25. januar 2008 Nei, det har i hvertfall jeg aldri sett.
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2008 #3 Skrevet 25. januar 2008 Joda, har en tom pose liggende foran meg Levert av den lille nøttefabrikken, men det er en grønn pose. Michaels farm extra large pistachio står det på den. Ligger sammen med potetgull og nøtter i butikken. De er kjempegode!!
Kristaa Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. januar 2008 Joda, har en tom pose liggende foran meg Levert av den lille nøttefabrikken, men det er en grønn pose. Michaels farm extra large pistachio står det på den. Ligger sammen med potetgull og nøtter i butikken. De er kjempegode!! Og de er saltede altså? Har bare funnet usaltede hittil, men nå skal jeg jammen se i morgen Takk for tips
Gjest marihan Skrevet 25. januar 2008 #5 Skrevet 25. januar 2008 Jøss, det har jeg aldri sett i butikken! Men dette er absolutt en god nyhet, må sjekkes
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå