Gå til innhold

flau over familien,

Anbefalte innlegg

Gjest kjæresten :)
Skrevet

Noen andre som har det sånn?

Jeg gruer meg skikkelig til den dagen hvor typen min skal presenteres for familien kommer..

Familien min har ikke så innmari bra sosiale antenner.. uff, det var stygt sagt.. men det er sant..

altså.. flotte mennesker er de..

men de få gangene de har møtt noen venner/kjærester av meg så har det alltid endt med at de sitter å bare forteller drit om meg... det gjelder stort sett pappa da.. han kan sette seg ned å fortelle "når h*n var liten, så stjelte h*n ifra nabogutten"..

uh, jaaa? jeg var 6 år gammel! jeg visste ikke at det var galt... osvosv.. han forteller bare idiotiske ting.. og jeg blir bare flau..

søskene mine er relativt grei, men jeg er nervøs for å presentere de og.. bare av gammel vane..

hva skal jeg gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare forbered kjæresten din på at de kan gjøre et litt diskutabelt førsteinntrykk, kanskje med noen eksempler på hvordan de har opptrådt før. Pluss på at du er veldig glad i dem og tror at han vil like dem etterhvert, men at du er litt nervøs for at det første møtet kan virke litt merkelig på ham. Jeg har også sære familieforhold, men med litt forklaring er det mye som kan bli forståelig.

Lykke til :)

Skrevet

Fortell kjaeresten din hvordan faren din er. Han/hun er sammen med deg, og ikke familien din. Vet med meg selv at jeg ikke hadde brydd meg noe saerlig om samboeren min hadde "rare" familiemedlemmer. Dessuten kan det jo hende at du legger mer merke til rare trekk hos familien din enn hva utenforstaaende gjor. Det hender man blir mer kritisk til sin egen familie, uten at man egentlig trenger det. Eventuelt kan du jo si fra til faren din om at du ikke liker at han forteller saa mye om deg fra tidligere, selv om jeg tviler paa at kjaeresten din bryr seg noe om det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...