Gjest Shayla Skrevet 25. januar 2008 #1 Skrevet 25. januar 2008 Jeg er nå fryktelig lei av ettervekst, og jeg syns ikke hjemme bleking/lysning fungerer. Så nå gir jeg opp og har lyst til å farge håret mitt ganske så mørkt brunt, med ett hint av rødskjær, siden dette tar på evt grønt. Jeg har gjort dette mange ganger før, men det begynner å bli en stund siden... Noen som har gode tips, generelt og til farge valg/merker? Min plan nå er å kjøpe to farge pakker, ta den ene pakken imorgen og den andre på søndag.. Syns sjelden en pakke/omgang holder når man går fra lyst til mørkt...... Anyone?
Gjest Britt Banditt Skrevet 25. januar 2008 #2 Skrevet 25. januar 2008 Jeg liker hvertfall L'Oreal Excellence godt! Pleier å bruke den som bare heter brun tror jeg, men den har ikke rødskjær i da (noe jeg er glad for, for det prøver jeg å unngå )
Linda644 Skrevet 26. januar 2008 #3 Skrevet 26. januar 2008 Recital preference.. vet ikke om det er sånn det skrives, men det er den i mørk blond. Man får en varm mørk brun farge, uten at det blir for mørkt
*Ariel* Skrevet 26. januar 2008 #4 Skrevet 26. januar 2008 Nutrisse 5.3 eller 4.3, 4.3 er litt mørkere enn den andre.
Gjest Shayla Skrevet 26. januar 2008 #5 Skrevet 26. januar 2008 Jeg har kjøpt Loreal Preference nr 4,15 dyp mahogny.. Så da får vi se
Nabodama Skrevet 26. januar 2008 #6 Skrevet 26. januar 2008 Har du brunt hår i utgangspunktet, eller har du blondt hår? Jeg spør fordi de fleste blonde som farger håret mørkt brunt blir veldig bleke, og det er så tydelig at håret er farget. Dessuten vil du jo da få ettervekst når det blonde (selv om det er mørkt blondt) vokser ut, så da har du samme jobb med det. Har du naturlig mørkt hår, er jeg enig i at et er bedre å gå tilbake til det, for en passer best i den fargen som er naturlig.
sweetdana Skrevet 26. januar 2008 #7 Skrevet 26. januar 2008 Liker godt casting creme gloss. Det er ingen permanent hårfarge, men toner som vaskes ut etter et par-tre mnd. Det er jo gunstig i forhold til at du ikke ønsker ettervekst. Men vær klar over at fargene er ganske mye mørkere enn det som står oppgitt på pakken. Selv bruker jeg lys brun og får ganske mørkt hår. Velger du noen av de mørkere fargene vil håret ditt bli svart.
*Ariel* Skrevet 26. januar 2008 #8 Skrevet 26. januar 2008 Jeg har kjøpt Loreal Preference nr 4,15 dyp mahogny.. Så da får vi se Men du kan risikere et grønnskjær i de blekete delene av håret ditt med den fargen. ,1 står nemlig for blått, men det kan nok også gå bra Selv sverger jeg til alt som heter ,3 eller ,4. Det er sikre stikk. Lykke til!
Gjest Grafica Skrevet 26. januar 2008 #9 Skrevet 26. januar 2008 Jeg pleier å kjøpe to pakker, og ta begge på en gang. Først en pakke i røttene, og en til resten. For å sikre at jeg har mer enn nok farge har veldig tjukt hår, hehe. Lykke til!
Gjest Shayla Skrevet 27. januar 2008 #10 Skrevet 27. januar 2008 Da var det gjort, og resultatet ble perfekt. Ikke noe grønnskjær noe steder. Ja jeg er naturlig akseblong eller kommunegrå som det kalles. Så det syns at det er farget, men jeg ser ikke blek ut. Har hatt brunt hår mange ganger. Brukte kun en pakke, så da sparer jeg den andre til denne begynner å fade ut, tar vel ikke så lang tid første gangen.. Jeg viste ikke at tallet bak nr 4, også betydde noe.. Hmm så jeg burde velge en 4,4 eller 4,3.. Nå er det hvertfall gjort og jeg liker fargen veldig godt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå