Silfen Skrevet 26. april 2003 #1 Del Skrevet 26. april 2003 Jeg reagerte på uttalelsen din i tråden om din D-dag, hvor du sier "fjerte som en simpel anleggsarbeider" . Jeg ville bruke to minutter av min dyrebare tid på å fortelle deg at det faktisk er disse simple menneskene som gjør at vi andre, inkludert deg, kommer oss rundt i bl.a. transportmidler og en hel del annet. Min bestefar var anleggsarbeider og jeg vil ha meg frabedt at du snakker nedsettende om han! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 26. april 2003 #2 Del Skrevet 26. april 2003 Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 26. april 2003 #3 Del Skrevet 26. april 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 26. april 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 26. april 2003 Frekk, det er det du er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 26. april 2003 #5 Del Skrevet 26. april 2003 Du er morsom du Starfish... og litt dum- men mest morsom så jeg tilgir deg! :D Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 26. april 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 26. april 2003 Tilgi meg? For hva da? At du ikke eier folkeskikk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 26. april 2003 #7 Del Skrevet 26. april 2003 Hi Hi Hi- du fikk meg hvertfall til å le- ha en riktig God Natt Starfish :kysse: Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 26. april 2003 Forfatter #8 Del Skrevet 26. april 2003 Du burde ikke le. Du burde si; ja, det er faktisk sant. Jeg burde ikke snakke nedsettende om de som har bygd opp landet vårt. Jeg burde ha respekt for de som arbeider hardt hele livet og ødelegger kroppen sin for at du og jeg skal ha veier å gå på og tunneller å kjøre gjennom. Men du er ikke annet enn en egoist som ikke ser lengre enn din opererte nese. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 26. april 2003 #9 Del Skrevet 26. april 2003 Du burde si; "jeg er trøtt og bør legge meg!" Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 26. april 2003 Forfatter #10 Del Skrevet 26. april 2003 Bare ignorante mennesker tror de er no. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 26. april 2003 #11 Del Skrevet 26. april 2003 Lurer på om denne tråden er din opptaksprøve til "Den Offisielle Jeg hater Minnie klubben"- stå på du så blir du nok tatt opp, det er liten tvil om at du har potensiale. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 26. april 2003 #12 Del Skrevet 26. april 2003 Stenges! Samme "gamle leksa". Usikker (moderator) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg