Gå til innhold

Trekant?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Jag och min sambo har på sistone fantiserat och pratat mycket om en trekant med en till man. Jag tycker att det skulle vara härligt med en till kuk att leka med, och sambon min skulle gärna vilja se mig suga när han knullar mig och tvärtom...

Har ingen tidigare erfarenhet av trekanter och skulle vara tacksam för tips och råd om vi skulle vilja förverkliga fantasien! :)

Hur kommer man i kontakt med någon kille som skulle kunna tänkas vilja vara med?

Vi är 24 och 27 år gamla, och vill helst att det ska vara någon i vår ålder, + några år... Kollade lite på en sida med sexannonser, det kändes lite skumt, och där var medeln 35-45 vilket är något som vi tycker är lite för gammalt för oss.

Sen vill man ju inte göra det med vem som helst, utan kanske träffa personen innan på något neutralt ställe? Hur brukar det gå till?

Och så ska det kanske inte vara någon från hemstaden som man kan råka springa in i när man är och handlar... ;)

Sätta upp regler, vad är lämpligt?

Var är bästa stället att genomföra det på, och hur börjar man? Vill ju inte att det ska vara stelt och att man blir löjligt generad... hehe

Någon som har egna erfarenheter eller bra tips? :-D

Endret av Mashiara
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er så vanlig nå for tiden, så utestedene er fulle av menn som som er på jakt etter par, og par som er på jakt etter en mann eller kvinne for trekant.

Men det er jo dessuten drøssevis av nettsteder hvor man kan møte folk som er ute etter det samme. Bruk imidlertid litt tid på mailing først, så dere lærer vedkommende litt å kjenne. Deretter kan dere møtes til en middag. Er det fulltreffer, så blir det sikkert trekantsex allerede den kvelden.

Lykke til! Trekant er kjempedeilig for et par som er trygge på hverandre og glad i hverandre, men ikke noe særlig for par som har et "shaky" forhold.

Skrevet

Att bara ragga upp någon på krogen är inte något för oss...

Ska leta runt efter fler nettsteder!

Tack för svar... :)

Skrevet

Dere kan jo prøve f.eks. Cupido Club, det er et seriøst nettsted med folk som søker både par og single.

Skrevet
Dere kan jo prøve f.eks. Cupido Club, det er et seriøst nettsted med folk som søker både par og single.

Tack för tipset, ska kolla in det... :)

Skrevet

Veldig seriøs spør du meg........................................................NOT

Har prøvd å skrive til flere profiler der,greit og få svar,når det kommer til at man skal utveksle bilder blir det stille,og bestandig jeg som må sende bilder først. (Og helst naken)

Sikkert noen pubertet gutter som trenger runke stoff.

Skrevet
Veldig seriøs spør du meg........................................................NOT

Har prøvd å skrive til flere profiler der,greit og få svar,når det kommer til at man skal utveksle bilder blir det stille,og bestandig jeg som må sende bilder først. (Og helst naken)

Sikkert noen pubertet gutter som trenger runke stoff.

Oj... det lät ju inte särskilt bra... Har du något annat tips?

Skrevet
Oj... det lät ju inte särskilt bra... Har du något annat tips?

Jeg og typen har meldt oss inn på cupido, fått kontakt med ei annen, og hun er seriøs..

Men vi er ikke helt sikker på om hun passer oss. Noen som har noen andre bra sider å anbefale?

Skrevet

Jeg har noe erfaring fra å være ekstra mann. Jeg har et par råd. Det er greit å legge inn annonse på et forum. Dere bør være anonyme og bruke litt tid på kommunikasjon for å finne ut om kjemien er der. De fleste useriøse klarer man å luke vekk på den måten. Ved første treff bør mannen dere møte på et anonymt sted (cafe e.l.) og ha et kjennetegn så dere kan finne ut hvem det er. Første gang bør mannen i forholdet møte alene. Dette gjør vanligvis slik at de resterende useriøse faller fra. Dere har da mulighet til å la vær å ta kontakt hvis mannen i forholdet ser at dette er en person dere kan tenke dere å dra inn i leken. Hvis første møte mellom mennene går bra, er kvinnen med neste gang (fortsatt uten å veksle navn, telefonnummer e.l.). Ikke gjør avtaler i dette møtet. Det kan være at en av dere finner ut at man ikke vil gjennomføre det. Det kan være greit å diskutere i etterkant. Hvis begge ønsker å gjennomføre det, bestemmer man regler osv. før man møtes.

Jeg har også gode erfaringer fra seriøse swingers klubber i utlandet.

Lykke til!!! :)

Skrevet
Jeg har noe erfaring fra å være ekstra mann. Jeg har et par råd. Det er greit å legge inn annonse på et forum. Dere bør være anonyme og bruke litt tid på kommunikasjon for å finne ut om kjemien er der. De fleste useriøse klarer man å luke vekk på den måten. Ved første treff bør mannen dere møte på et anonymt sted (cafe e.l.) og ha et kjennetegn så dere kan finne ut hvem det er. Første gang bør mannen i forholdet møte alene. Dette gjør vanligvis slik at de resterende useriøse faller fra. Dere har da mulighet til å la vær å ta kontakt hvis mannen i forholdet ser at dette er en person dere kan tenke dere å dra inn i leken. Hvis første møte mellom mennene går bra, er kvinnen med neste gang (fortsatt uten å veksle navn, telefonnummer e.l.). Ikke gjør avtaler i dette møtet. Det kan være at en av dere finner ut at man ikke vil gjennomføre det. Det kan være greit å diskutere i etterkant. Hvis begge ønsker å gjennomføre det, bestemmer man regler osv. før man møtes.

Jeg har også gode erfaringer fra seriøse swingers klubber i utlandet.

Lykke til!!! :)

Det där var många bra tips! Låter väldigt förnuftigt och är ungefär så som jag kanske hade tänkt... :) Tack!

Skrevet
Det där var många bra tips! Låter väldigt förnuftigt och är ungefär så som jag kanske hade tänkt... :) Tack!

Det ville vært interessant å høre resultatet... :)

Skrevet
Det ville vært interessant å høre resultatet... :)

Självklart! :)

Gjest Gjest_Olga_*
Skrevet

www.sexdating.com

er veldig bra side. Du kan finne mange kåte gutter der. ;)

Skrevet

Har blivit medlem på Cupido nu, har på bara lite över ett dygn hört från nästan 30 st som är intresserade... =) hehe

Många kan man sålla bort direkt, men jag har faktiskt hittat några som kan vara aktuella... :-D

Skrevet
Har blivit medlem på Cupido nu, har på bara lite över ett dygn hört från nästan 30 st som är intresserade... =) hehe

Många kan man sålla bort direkt, men jag har faktiskt hittat några som kan vara aktuella... :-D

Gleder meg! :)

Har selv vært på Cupido. Det er stort utvalg av personer og en del av dem er seriøse. Som tidligere sagt, la mannen møte de aktuelle først. Det er lett å la seg forlede av personer som er flinke til å skrive. I tillegg er det å ha sex i samarbeid med en annen mann en stor utfordring for mange selv om lysten er der. Kjemien mellom mennene er også viktig.

Lykke til! Hører gjerne fortsettelsen! :)

• 6 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...