Gå til innhold

Hvem skal vinne BB?  

1. 1. Hvem skal vinne BB?

• Eva Lill
      27
    • Halvor
      6
    • Henriette
      2
    • Stina
      2
    • Rune
      2
    • Morten
      3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes faktisk Henriette er ei ok jente jeg - og tror hun har blitt fremstillt litt negativt i starten og at det har gitt henne litt problemer når det gjelder populariteten. Dessuten høres hun ofte litt krass ut når hun snakker - sikkert pga dialekten ...

men jeg kunne godt tenke meg henne vinne ....Therese også - men hun er jo ute av bildet...

Skrevet

Har ikke sett så mye på i år.

Men jeg liker Eva Lill jeg også..

Skrevet

ELLEVILL fortjener vinne :wink: Følger ikke så mye med da, men hun er jo den som virker mest normal der, og i tillegg lager mest liv i huset. Tar jeg feil, eller?? :blunke:

Gjest Duchess
Skrevet

Eva Lill eller Rune, men Rune har jo ikke vært med fra starten, så jeg holder en knapp på "dronninga av kjipeland."

Skrevet

Uff, ikke greit å si.....kanskje Halvor....selv om han er innmari harry er han ganske fair. Så kanskje han fortjener å vinne. Eva lill har vært så ekkel mot henriette at hun fortjener ikke å vinne, samt rune er for fersk....Morten har vært ekkel mor stina, og hun igjen er for fersk.....

Skrevet

Da enkelte av karakteristikkene av deltakerne i avstemmingen var særdeles ufine, er alle karakteristikkene fjernet.

Reglene

Orakel - moderator

Gjest Anonymous
Skrevet
Eva lill har vært så ekkel mot henriette at hun fortjener ikke å vinne,

Har Eva Lill vært ekkel mot Henriette??? Sikker på at du ikke blander sammen med Therese nå? :blunke:

Jeg håper EVA LILL vinner. Uten tvil!!

Skrevet

Eva-Lill burde vinne, for med henne er det ikke noe "dill dall", det virker som om hun er seg selv 100%.

Dessuten har hun den morsomste dialekten :lol:

Skrevet

De som nominerer den de liksom er ekstra venner med der inne, de fortjener ikke vinne synes jeg.... Så da blir det eva-lill eller rune igjen...

Gjest ButtHead
Skrevet

Henrik var den råeste der inne, men når han er ute av spillet så håper jeg at Halvor eller Eva Lill vinner.

Skrevet

Enten Eva- Lill eller Morten. Eva- Lill fordi hun er helt seg selv, og er ganske tøff, og Morten kun fordi han er tøff. Jeg liker Morten jeg, selv om han har vært litt ekkel mot Stina. Klarer ikke å slutte å like han.

Håper hvertfall ikke Henriette, Halvor eller Stina vinner. Henriette liker jeg IKKE. Makan til oppførsel.. Stina blir for kjedelig, og Halvor er harry.

Go Eva- Lill og Morten!!! :sjarmor:

Skrevet

Jeg synes Eva Lill er kul :Nikke:

fordi hun virker som hun er seg selv

Synes mange der forandrer seg MYE når de drikker

Skrevet

Huff...

Klarer ikke Eva Lill jeg :roll:

Skrevet

Helst Eva Lill, men Henriette er også en verdig vinner. Liker Rune også, men han har ikke vært med fra starten. Halvor er jeg møkklei, er det nødvendig å brøle "Cooooooome oooooon" hele tiden? Morten er litt sånn midt på treet, og Stina er jo bare dødskjedelig!

Trur forresten Stina eller Rune går ut på torsdag....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...