Gjest litt usikker Skrevet 25. januar 2008 #1 Skrevet 25. januar 2008 Gikk mensen forrige lørdag og den er enda ikke over - den har vart i 7 dager. Er det normalt? Har ikke blødd så mye i dag, men mensen er enda ikke over. . .
Hedda22 Skrevet 25. januar 2008 #2 Skrevet 25. januar 2008 er ihvertfall ikke unormalt.. jeg har hatt mensen 8 dager denne syklusen.. varierer litt
Fat Sally Lee Skrevet 25. januar 2008 #3 Skrevet 25. januar 2008 Jeg har stort sett mensen 3-4 dager, men nå har jeg begynt på p-piller, så nå blir den sikkert enda kortere. Det hadde vært digg å sluppet unna med 2-3 dager. Men det er heller ikke unormalt å ha den i 8 dager. (selv om det høres litt kjipt ut å ha det så lenge...) Husker en gang da jeg nettopp hadde fått min første mens, da blødde jeg i 2-3 UKER i strekk! Kom ikke mye, men det kom konstant litt blod...
Mirabella76 Skrevet 25. januar 2008 #4 Skrevet 25. januar 2008 Eg har alltid mensen i 8-9 dagar! Utrulig kjedelig at det tar så lang tid før mensen er heilt over, men det har alltid vore slik. Dei to første dagane blør eg mykje. Så er det ein god del mindre dei neste dagane. Dei siste dagane blør eg veldig lite. Men mensen er altså aldri heilt over før etter 8-9 dagar! Trur ikkje det er unormalt å ha så langvarig mens, men det er nok absolutt over gjennomsnittet. Anar ikkje kvifor nokon har mensen i berre eit par dagar, mens andre har mensen i over ei veke!
Gjest imli Skrevet 27. januar 2008 #5 Skrevet 27. januar 2008 Har alltid hatt mensen i 5-6 dager. Alt fra 2 til 10 dager er visst normalt har jeg hørt.
Gjest StoreSky Skrevet 27. januar 2008 #6 Skrevet 27. januar 2008 4-7 dager. Hender 3, hender 8 dager lang.
pleiepike Skrevet 27. januar 2008 #7 Skrevet 27. januar 2008 4-6 dager har jeg mensen.. litt opp og ned...
Tussi! Skrevet 27. januar 2008 #8 Skrevet 27. januar 2008 7-8 dager, så du er ikke den eneste. Er veldig lite de siste dagene, men utrolig kjedelig og aldri bli ferdig fordet.
~Mocca~ Skrevet 28. januar 2008 #9 Skrevet 28. januar 2008 Siste mens jeg hadde så blødde jeg endel i 6 dager og så litt den syvende dagen, mer enn normalt..
Ulva Skrevet 29. januar 2008 #10 Skrevet 29. januar 2008 denne gangen har eg til no hatt mensen i 7 dager, det vil sei, den stopper opp i fleire timer til dagen for så å begynne igjen håper den slutter i dag, for eg vil ha meg igjen
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2008 #11 Skrevet 29. januar 2008 Gikk mensen forrige lørdag og den er enda ikke over - den har vart i 7 dager. Er det normalt? Har ikke blødd så mye i dag, men mensen er enda ikke over. . . Fortsetter litt på linken jeg skrev... Har enda mensen, så dette er dag nr. 11 - den tar jo ikke slutt... Den tar noen timer "pause" av og til, men den kommer tilbake... Utrolig kjipt! Blir litt bekymra.....
Gjest druggan Skrevet 13. januar 2009 #12 Skrevet 13. januar 2009 Fortsetter litt på linken jeg skrev... Har enda mensen, så dette er dag nr. 11 - den tar jo ikke slutt... Den tar noen timer "pause" av og til, men den kommer tilbake... Utrolig kjipt! Blir litt bekymra..... Jeg har mensen nå for 11 dagen,og jeg begynner å bli bekymra..har aldri hatt mensen mer enn 2-3 dager,uansett om jeg har brukt p-piller eller ikke....og jeg blør skikkelig mye! noen som vet om det er noe å være bekymra for?.. er hvertfall utrolig plagsomt.....
Coriander Skrevet 13. januar 2009 #13 Skrevet 13. januar 2009 Jeg har mensen nå for 11 dagen,og jeg begynner å bli bekymra..har aldri hatt mensen mer enn 2-3 dager,uansett om jeg har brukt p-piller eller ikke....og jeg blør skikkelig mye! noen som vet om det er noe å være bekymra for?.. er hvertfall utrolig plagsomt..... Jeg har ogsa hatt forholdsvis lange menstruasjoner, opp til over en uke. For to år siden, ble de bare lengere og lengere, opp til 21 dager! Var hos legen og de fant en muskelknute, som var årsaken. De sa til meg at dette ofte gir lengere og kraftigere mens. Disse er ikke farlige og veldig vanlige. Etter at min ble fjernet, har antallet dager gått ned til 5-7 Og jeg kan bruke normale bind og o.b. Så det skader ikke å sjekke!
Gjest pasta Skrevet 13. januar 2009 #14 Skrevet 13. januar 2009 Før prevensjon hadde jeg mensen i ca 5-6 dager. Med p-ring har jeg hatt litt blod i 2-3 dager. Og nå som jeg har sluttet på p-ring har jeg ca 3-4 dager.
flor Skrevet 14. januar 2009 #15 Skrevet 14. januar 2009 Jeg har alltid mensen i nøyaktig 7 dager. Var det samme når jeg gikk på p-piller. Kjedelig så lenge. Har også utrolig ustabile sykluser da, så rart mensen skal være så innmari lik hver gang
IrmaAdele Skrevet 14. januar 2009 #16 Skrevet 14. januar 2009 Når jeg gikk på P-piller hadde jeg mensen i 4 dager (Alltid fra Tirsdag til Fredag). Nå som jeg ikke går på P-piller lenger får jeg den over en lengre periode, bortimot en uke.
inga:) Skrevet 14. januar 2009 #17 Skrevet 14. januar 2009 Vanligvis 7-8 dager, men når jeg har brukt p-piller 3-4 dager og mindre blødning...
lavendel28år Skrevet 14. januar 2009 #18 Skrevet 14. januar 2009 Varer i 6 dager hos meg. 7 dager er normalt.
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2009 #19 Skrevet 14. januar 2009 4 dager, hvor det er mest og vondest de 2 første dagene. De neste dagene, så legger jeg omtrent ikke merke til at jeg har tantebesøk.
Gjest Gjest_Ulla_* Skrevet 4. februar 2009 #20 Skrevet 4. februar 2009 hei Æ har vanligvis mensen i 3-6 dager. Men nå har nå undelig skjedd, nå har d gått en månede, og jeg har hatt mensen 25 dager tilsammens. PÅ EN MÅNED :O Og æ går på p-piller, mitt 4 år. Og dette har aldri skjedd med meg. Noen sier det kan komme slike perioder, men æ e usikker og beskymret... Noen her som har vært borti slik ??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå