Gå til innhold

I gode og onde dager

punkyB

Anbefalte innlegg

Så et par episoder forrige uke og det sluttet litt for spennende.

Har Marlena tilstått at hun er morderen ?

Drepte hun datteren sin ?

Ble han gamle som prøvde å gjøre kona si arveløs drept ?

Noe annet dramatisk som skjedde ??

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det går nok ikke så fort i svingene nei. Regner med at det kanskje skjer noe om et par uker i de tilfellene du spør etter.

Nå skal det sies at jeg ikke så på hverken torsdag eller fredag da, men jeg kjenner serien så godt at jeg vet at man ikke får svar på noen av de spørsmålene før om lenge.

Men hun drepte nok ikke datteren i all fall, det vet jeg.

Jeg er egentlig ganske lei av den seriemorder saken, syntes de har dradd den litt for lenge nå. Og lenger skal det bli har jeg fått med meg (jeg har smugtitet litt på nett om hva som kommer til å skje)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Victor er død ja, Jan tok knekken på han i badekaret.

Marlena har ikke tilstått. Det er jo egentlig tvillingsøstera hennes som driver med disse seriemordene. Datteren lever i beste velgående og vil fortsette med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Victor er død ja, Jan tok knekken på han i badekaret.

Marlena har ikke tilstått. Det er jo egentlig tvillingsøstera hennes som driver med disse seriemordene. Datteren lever i beste velgående og vil fortsette med det.

Takk for oppdateringene :-)

Har bare sett dette sånn ca. 2 ganger 3. hver mnd. og det pleier jo å holde til å være oppdatert. Men at Marlene hadde en tvillingsøster hadde jeg ikke fått med meg. Synes det virket litt rart at hun skulle være seriemorder så snill og omsorgsfull hun har vært hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fått med meg noe om noen tvilingsøster heller... leser på nett men har heller ikke lest noe om det, hva er dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest Julie

Jeg så på dette av og til da jeg var student...Jøss, er Viktor død?

Men han kommer nok tilbake igjen, hvis han andre gamle halvfete fyren har mikrochips som gir folk livet tilbake igjen og slikt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jente37

Har vært syk de siste par ukene og begynte å følge med på tv-serien igjen. Det er faktisk 4-5 år siden jeg sist så den!

Jeg hadde heller ikke fått med meg Marlene har en tvillingsøster.

Det som forvirrer meg er at det er forferdelig mange halvsøsken i denne serien. Hvem tilhører de?!

Hvem er egentlig barna til Marlena og John?

Hvor ble det av Kristin som var gift med John og fake'et svangerskapet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei .. jeg ser på dansk tv3 og der er de et halvt år foran norge...

og det er ikke tvillingsøstra til marlena som "dreper" --

marlena er programert av stefano dimera...

men....... ingen av de er døde... de bor på ei øy som er blitt laget om til akurat lik salem..... så nå styrer de med for å prøve å komme seg hjem igjen.. men det er vanskeligere enn man tror :)

følg med følg med..... veldig spennende

marlena og john ha kun BELLE sammen,,,

ellers så har Marlene barna sami, erik og (ei datter til husker ikke hva hun heter.).. sammen med roman brady

john har sønnen brady med ei dame som døde i barselseng...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og det er ikke tvillingsøstra til marlena som "dreper" --

marlena er programert av stefano dimera...

men....... ingen av de er døde... de bor på ei øy som er blitt laget om til akurat lik salem..... så nå styrer de med for å prøve å komme seg hjem igjen.. men det er vanskeligere enn man tror :)

Tyyypisk Gode og Onde Dager...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mamma mia marlena

:ler: Det er en stund siden sist jeg var innom denne såpeserien og det har ikke forandret seg mye, bortsett fra at enkelte av personene har fått nytt utseende. Sist jeg så så var det også noe med Marlena..........

En helt utrolig serie, de må da gå tomme for ideer snart - eller de har gjort det og bare repeterer og repeterer.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaha..den serien er helt utrolig :)

Sist jeg så den så var Malena besatt av djevelen. Utrolig festlig :ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gleder meg til "de døde" kommer tilbake og forklarer hvordan de kan være i live :P

De ble jo erklært døde og har jo blitt begravd.

Snart dør Doug, fordi han vet at Marlena er morderen. Så blir det Alice sin tur, også skal det være slutt på drapene tror jeg.

Hva er det han derre karen vil med Jennifer egentlig? Jeg vet han kommer til å være i serien en stund fremover og skaper litt turbulens i det forholdet, men jeg fikk ikke med meg når han kom inn, bortsett fra at Jen kjørte på han og føler seg dårlig så hun tilbød han å bo hos henne. Smart dame, med tanke på at det er en seriemorder løs og hun er gravid ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IGOOD er knallgøy! Jeg har sett på dette i årevis, første jeg fikk med meg var ei skrulle som het Vivian som hadde ei dame levende begravet i en kiste og så hadde hun walkie talkie der hun snakket med henne.. hysterisk morsomt!

Roman og Marlena har barna Sami, Eric (tvillinger) og datteren Carrie, som flyttet langt unna for en stund siden. En god stund siden. Marlena har datteren Isabelle (Belle) med John, og han har også sønnen Brady.

Roman og Kate har i tillegg barna Cassie og Rex, men Cassie er død, hvor Rex er har jeg ikke peiling på.

Hysterisk morsomme Kristen, som faket svangerskapet, ble også bare borte, gudene veit hvor hun tok veien.

Utvilsomt den mest komiske serien som har gått på tv noensinne!

Og så Lexie da, som kidnappet venninden Hopes sønn, men plutselg er alle venner igjen... syns jeg ser jeg hadde blitt venn igjen med ei som kidnappet ungen min.

Endret av Kalorina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carrie er i Israel med Mike. Mike er broren til Jennifer. Carrie var utro med han, så ble de sammen og stakk fra Salem.

Men hun kommer tilbake etterhvert. Samme med Austin. Så da er vi tilbake til dramaet mellom Carrie, Austin, Sami og Lucas.

Rex er fortsatt i senga med Mimi, som vanlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Carrie er i Israel med Mike. Mike er broren til Jennifer. Carrie var utro med han, så ble de sammen og stakk fra Salem.

Men hun kommer tilbake etterhvert. Samme med Austin. Så da er vi tilbake til dramaet mellom Carrie, Austin, Sami og Lucas.

Rex er fortsatt i senga med Mimi, som vanlig :)

Jippi! Jeg har savna de to, mer drama.. hihihi. Men lurer også på hvor hun dattera til hu prinsessa er. Stakk hun av med Austin? Jeg vil også ha henne tilbake (pokker hva het hun igjen?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med at Marlena har ei tvillingsøster leste jeg inne på en amerikansk nettside, men det høres jo mye mer riktig ut at hun er programmert av Stefano (hvis noe som helst i denne serien kan kalles riktig...)

Jeg har også fått med meg at de som har blitt drept egentlig er på ei øy og skal komme tilbake etterhvert. Men ikke alle kommer tilbake i live... Han der Patrick irriterer meg, han trenger bare ikke prøve å kødde med naive Jennifer. :fy_fy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei..

Jeg har startet med og følge med på Dansk kanal "Horton sagaen" det samme som i gode og onde dager.

De ligger veldig langt foran..

Marlena og alle de som er drept er havnet på en øy ute i karibien, ingen er drept av ofrene!

Marlena er ingen morder, hun drepte ingen!

Jennifer og babyen hennes kom i en flykrasj på den øya.. og de kom seg til de andre ofrene. Samme har skjedd med Hope og Patrick, + John & Bo

De prøver alle å komme seg tilbake, men det er vanskelig. De klarer ikke å få kontakt med de andre i Salem.

Øya er kopiert helt lik byen Salem!

Alt er likt på den øya som Salem, uten om at det er en stor jungel av halvdelen av øya.

Alle mistenker at Stefano Dimera ikke er død, at han har stått opp igjen.

Tony nekter dette!

De tror det er han som har laget denne øya og dette helvettet.

Alle som er på den ordentlige Salem, de som er igjen av de "drepte" har sørget og gått videre med en ny en. Bare de visste at ALLE LEVER! Jeg synes det er litt tåpelig, mye dårlig skuespill også

Det blir litt for mye av død,død og død

Shawn har forsvunnet fra Belle, så nå prøver Philip seg på henne!

Shawn har blitt tatt til fange av Jan. Belle begynner og gå videre med Philip.

Maggie, Hope, Bo, Jennifer og babyen, Jack, Patrick, Alice, Roman, Abe, Marlena, John, Tony og faren til Hope = LEVER

Håper noen leser dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til "de døde" kommer tilbake og forklarer hvordan de kan være i live :P

De ble jo erklært døde og har jo blitt begravd.

Snart dør Doug, fordi han vet at Marlena er morderen. Så blir det Alice sin tur, også skal det være slutt på drapene tror jeg.

Hva er det han derre karen vil med Jennifer egentlig? Jeg vet han kommer til å være i serien en stund fremover og skaper litt turbulens i det forholdet, men jeg fikk ikke med meg når han kom inn, bortsett fra at Jen kjørte på han og føler seg dårlig så hun tilbød han å bo hos henne. Smart dame, med tanke på at det er en seriemorder løs og hun er gravid ;)

Han som et ute etter Jennifer er med på å føre alle de "drepte" bort fra Salem på den nye øya.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...