Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2008 #1 Skrevet 25. januar 2008 Møbelringen her kom med en avis på alle salgsvarer. Samtidig leser jeg i avisen at forbrukerombudet har slått ned på villedende markedsføring nå på nyåret. De har spes. tatt for seg møbelkjedene. Vi har en kjellerstue hvor vi trengte ny salong, så jeg synes den kunne passe der. I avisen heter den Cuba heltrukket hud. pris 19999, nå 9999. Jeg gikk inn på siden deres på nett og jeg finner ikke den salogen der. jeg har da ingen mulighet til å sjekke prisen. Kansje den er laget spes for salget? Førprisen er bare noe de har satt? tror neppe det er noe salong om den kun er verd den prisen som er i dag på 9999 Noen sm vet om denne?
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2008 #2 Skrevet 25. januar 2008 Tror ikke det er det forbrukerombudet mener. Men disse kjedene sender gjerne ut en avis i januar som de kaller for kampanjeavis. De sier ikke at det er salg og kan derfor ha omtrent samme priser som til vanlig og trenger ikke skrive førpris. Skal du kalle avisen for en salgsavis, skal det også stå førpris på varene. Er nok mer at disse kampanjeavisene er villedende for det er ikke nødvendigvis så veldig goe tilbud. Mulig de salongen du har sett er på vei ut av produksjon. Jeg har en 9000 kr sofa fra møbelringen og den er helt grei, så du kan få en ok sofa for 9000. Tviler på at de har laget en egen sofa for salget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå