Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Bare tenkte å be om litt tips... :)

Hele vennegjengen min trener på et treningsstudio, derfor skaffet jeg meg medlemskap der jeg også.. For jeg tenkte at da blir det enklere å komme seg på trening, for da kan vi dra igang hverandre..

Kjæresten trener på et annet, og vil at jeg skal begynne der..

Jeg har hatt to prøveuker der nå, og vi har trent nesten annenhver dag, og det har vært så koselig! eller, koselig og koselig.. tungt!

Han er veldig flink til å trene, han vet hvordan jeg bygger muskler, osv.

Saken er nå, at jeg vet ikke hva jeg skal velge. For jeg må velge, jeg kan ikke trene begge stedene, for det har jeg ikke penger til.

De jeg trener med på sats sa at jeg kommer nok til å bli drittlei av kjæresten hvis vi trener sammen.. Men tror dere det?

Hva ville dere gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg foretrekker å trene med kjæresten fremfor venner. Det er lettere å komme seg avgårde også, syns jeg. Med venner har det vært mer varierende hvor jevnlig jeg har kommet meg på trening.

Men hvordan er treningstilbudet på de to sentrene? Vil du helst gå på faste timer eller trene med apparater o.l.? Det er vel viktigere at du får det treningstilbudet du ønsker enn hvem du trener med.

(og for ordens skyld: Jeg har trent sammen kjæresten i 4 år og er ikke lei ham enda... :) )

Skrevet
Jeg foretrekker å trene med kjæresten fremfor venner. Det er lettere å komme seg avgårde også, syns jeg. Med venner har det vært mer varierende hvor jevnlig jeg har kommet meg på trening.

Ja, jeg vet.. det har jeg merket jeg òg...

Når vi sitter hjemme å kjeder oss og en sier "skal vi stikke å trene?", så er det så enkelt.. vi bare hiver oss i bilen og drar..

Men med venner så må det liksom avtales osv...

Nå bor ikke jeg og kjæresten sammen da..

bor du sammen med din, som du trener med? :)

Men hvordan er treningstilbudet på de to sentrene? Vil du helst gå på faste timer eller trene med apparater o.l.? Det er vel viktigere at du får det treningstilbudet du ønsker enn hvem du trener med.

(og for ordens skyld: Jeg har trent sammen kjæresten i 4 år og er ikke lei ham enda... :) )

det står mellom sats og elixia..

så tilbudene er ganske like..

men med venna mine så tror jeg det vil komem til å gå mest i spinning og pilates..

med kjæresten så tror jeg det blir mer løping på mølle, romaskin og vekter...

jeg har mest lyst å trene med kjæresten tror jeg.. det blir som å ha en personlig trener.. han har lyst å bygge opp kroppen min.. og det er bare gøy! :D

men jeg er redd for at vi blir lei... hm..

Gjest marihan
Skrevet

Jeg ville valgt kjæresten. Hvis jeg skal trene med venner, så må det alltid avtales lenge i forveien. Med en kjæreste kan det gjøres litt mer spontant. Og hvis typen din i tillegg har kunnskap og er villig til å "trene deg", så ville jeg ikke nølt et sekund! :)

Skrevet

Jeg som skrev innlegg 2.

Vi bor sammen, ja. Men om dere ikke bor sammen er det jo en koselig ting å gjøre sammen, sånn at dere ikke blir sittende hjemme hele tiden.

Og om du har lyst til å gå på spinning innimellom er det jo bare å gå alene. Min erfaring er at på timer er du lite sosial uansett, du er jo opptatt hele tiden. Når du trener i styrkehall o.l. er det lettere å prate litt.

Så sånn jeg ser det har du valget mellom å trene samme sted som venninner, da sannsynligvis mindre enn om du trener med kjæresten og dere er på timer, så det blir ikke veldig sosialt. Eller du kan trene med kjæresten din, ha det hyggelig og etablere gode vaner sammen.

Det verste som kan skje er at dere ikke liker å trene sammen i lengden, så dere begynner å gå til forskjellige tider eller aktiviteter, også bytter du treningssenter etterhvert.

Skrevet

Jeg ville valgt kjæresten!!

Så koselig å ha en felles hobby, og kjempegøy hvis han liksom kan være din personlige trener.

Jeg skal begynne å trene sammen med min kjære selv, men må vente noen måneder til kroppen er klar.

Gleder meg!

Gjest Gjest_Karen_*
Skrevet

Jatakk - begge deler :ler:

Jeg går tur/jogger med mannen hver kveld .. men vi trener begge utenom. Han fotball og jeg trener på treningssenter.

Gjest Gjest Julie
Skrevet
De jeg trener med på sats sa at jeg kommer nok til å bli drittlei av kjæresten hvis vi trener sammen.. Men tror dere det?

Hva ville dere gjort?

Jeg ville ha trent med venner - definitivt.

Har forsøkt alternativet og det frister ikke til gjentakelse. Jeg ble hvertfall forstyrret av å ha kjæresten i samme lokale der målet er å trene og få en "pustested".

Skrevet

Jeg skulle gjerne trene med mannen :( men jeg trener i studio og han trener hjemme/løper/går på ski/sykler og da må jeg passe barna. er ikke så lett å få trent sammen når man har barn, så dere burde definitivt gjøre det nå mens dere fortsatt er "bare" kjærester og har tid til det.

Gjest Tigress
Skrevet

Jeg ville valgt det som gir mest effektiv trening. Ulempen med å trene med kjæresten er hvis dere er på veldig forskjellige nivå, slik at en av dere ikke får trent hardt nok. Men da går det jo an å justere det.

Skrevet

Valgte med kjæresten, vi kommer ulikt dit, men drar likt hjem. Vi har forskjellige mål med treningen, og fremgangsmåter. Ser ikke så mye av hverandre der inne. Føler jeg ikke er så fokusert med venner som jeg er med sambo i nærheten.

Pluss at det er sexy å sitte å trene i ene delen av lokalet å smyg-titte på min kjære i det han trener å svetter. Oh BABY!!!

Skrevet

Jeg ville også valgt å trene med kjæresten..

Flere grunner:

- med venner må du avtale tidspunkt

- med venner blir det lett "skravling" og annen "avfokusering" og da er det like greit å møtes på kafe el

- med kjæresten er det letter å få kommet seg dit pga man kan ta det på sparket og det er derfor mindre fare for at du begynner å falle ut

Selv trente jeg med venner til jeg ble samboer, men med en gang vi flyttet sammen byttet jeg til å trene samme sted som kjæresten.. Men det ble lite trening den siste tiden før jeg byttet, nettopp fordi jeg så gjerne ville være sammen med kjæresten på kveldene.

Skrevet

Jeg har trent hele livet og kunne ikke tenke meg en bedre treningspartner enn min kjære.

Det er som andre har skrevet før her kjempebra og ha en slik flott hobby/interesse sammen.

Dessuten er det ingen som er så rå og sexy som min mann når han trener. Når vi drar hjem fra trening er vi som regel helt gira på hverandre.

Og hvis den ene er sliten en dag, vet den andre eksakt hva som skal til for å motivere den andre.

Vélg kjæresten :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...