Pip Skrevet 27. april 2003 #21 Del Skrevet 27. april 2003 Hvor mye pleier forloverne og toastmaster å gjøre før bryllupet? Det varierer nok... Forloveren min er ufattelig engasjert - men det er i stor grad fordi hun vil det selv, da! Hun vil helst involveres i det meste, har vært med og finne kjolen, hjulpet til i valg av bukett (stilen på buketten da - ha'kke bestilt den enda), jeg tar kontakt med henne når jeg lurer på noe, f.eks. når det gjelder menyen, salmer i kirken etc. (Man kan si at hun er vårt 'godkjenningsorgan'... Hehe). I dagene før bryllupet blir hun nok med på litt forberedelser - pynting etc. Dessuten skal vi jo tilbringe hele formiddagen på bryllupsdagen sammen. Og hun er ferdig med oppgavene sine når festen er over. Så egentlig, når jeg sier at hun legger ned mye arbeid - det er mer når det gjelder energi - ikke så mye sånn fysisk arbeid! Brudgommens forlover er mer passiv - og det er vel naturlig. (Siden brudgommen ikke skal ha kjole, bukett eller en spesiell frisyre, og siden han er fargeblind... Og ikke er spesielt detaljorientert... (sånn som min er...)) Toastmasteren vår er allerede startet forberedelsene. Vi har sendt avgårde alle opplysninger vi har til nå, om gjestene, om hva vi tenker skal skje i løpet av dagen/kvelden etc. Og så sitter hun og planlegger, tar noen telefoner til slekt/venner av oss, og kommer så tilbake med noen forslag, for å høre hva vi syns... Vi skal ikke ha dans, og da blir nok toastmasterens rolle mye større... Dessuten er våres svært morsom, og liker å få utfolde seg litt - og det skal hun få lov til! I tillegg er hun prefeksjonist, og liker å ha ting klart for seg på forhånd, og gjøre en skikkelig jobb. Ja - sånn arter det seg for oss, iallefall. Var det svar i det hele tatt på spm. ditt 14062003?? Toastmasteren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helenius Skrevet 28. april 2003 #22 Del Skrevet 28. april 2003 Jeg kommer til å betale for frisøren til forloveren min (vi drar helt sikkert til samme frisør og sitter der samtidig). Dessuten har jeg tenkt å gi henne en eller annen personlig gave som ikke koster stort men som viser at jeg er kjempetakknemlig og har tenkt på henne. Jeg har ikke funnet ut enda hva det skal være, da, men har tenkt å gjøre ett eller annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
14062003 Skrevet 28. april 2003 #23 Del Skrevet 28. april 2003 Jeg kommer til å betale for frisøren til forloveren min Jeg har ikke spurt min forlover om frisør en gang. Hun har fått beskjed om at vi har time da og da, der og der. Og selvfølgelig skal jeg betale for henne! Så lenge jeg forventer, og forlanger, at hun blir med meg til frisøren så er dette en kostnad jeg må ta. Min kjæres forlover skulle ha samme antrekk som min kjære og det er ingen diskusjon om hvem som betaler dette - min kjære. Dessuten får forloverne våre en takk i hverdagen, ved at de er der for oss og vi er der for dem. Vi har også skrevet spesielt takk til dem i programmet vi har til gjestene. Nei, for oss tror jeg ikke forloverne trenger noen egen gave som takk. En liten ting fra reisen (som alltid) får holde i tillegg til massasje/hudpleie/frisør/klær! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 1. mai 2003 #24 Del Skrevet 1. mai 2003 Forloveren min fikk et innrammet bilde av brudeparet og forloverene som ble tatt hos fotografen. Forloveren til mannen min fikk en flaske cognac (eller var det whiskey?). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 1. mai 2003 #25 Del Skrevet 1. mai 2003 Jeg er forlover i min søsters bryllup( solstrålen). Og jeg får frisørtime i gave. Pluss de betaler en god del på den kjolen jeg har kjøpt. Men jeg mener det at det skal ikke være en plikt det å kjpe gaver. Jeg` gjør det jo ikke det det`. Det sa jeg til de, at det ikke er nødvendig. Det er dyrt nok med et bryllup som det er Men selvfølgelig, noen har bedre råd til det en andre og viss enn har lyst, så har en lov... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vestlandstausa Skrevet 1. mai 2003 #26 Del Skrevet 1. mai 2003 Eg skal ha to forloverar. Vi skal alle tre til frisøren. Dette betalar eg. Dessuten skal vi tre overnatte på hotell natta før bryllupet. Det spleisar vi på. Hadde tenkt å kjøpe en liten gave til dei to, men har ikkje bestem kva endå. Giftar oss 2. august, Vestlandstausa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@shygirl@ Skrevet 1. mai 2003 #27 Del Skrevet 1. mai 2003 Har ikke lest gjennom alt som er foreslått her men.. *gavekort *jentetur for deg og henne på hotell e.l *time hos frisør, hudpleier, massør el. spa for dere begge *en kurv fylt med velvære produkter (fine såper, shampo, balsam, badeskum, parfyme, sminkesaker, dusjsepe, hudpleieprodukter osv.) *internett/bredbånd *årskort på treningssenter Kommer ikke på noe mere..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå