Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2008 #21 Del Skrevet 28. januar 2008 Så fint å høre at det gikk bra! Det er nok annerledes å date når man har barn, i hvertfall om en har omsorgen for barnet. Noen menn vil nok blir skremt av tanken, men selvsagt ikke alle, og selvsagt ikke den mannen som får deg Lykke til videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2008 #22 Del Skrevet 28. januar 2008 Det hadde ikke vært et prolem for meg, men jeg har en venninne som er stemor, og hun er relativt misfornøyd med den situasjonen... Alle er forskjellige, og ikke alle takler en partner med mye fortid. Takk Lolita90 Litt vel tidlig ennå, men hvis det viser seg å bli seriøst, så hørtes tipset ditt kjempekos ut! Er det mye fortid om man har barn? Alle må nok kysse noen frosker eller prinsesser fø man finner den rette,om det kommer ett barn ut av det er vel ikke så mye og gjøre med. Man blir ikke i et dødfødt forhold pga ett barn,barna klarer seg alltid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2008 #23 Del Skrevet 29. januar 2008 Er det mye fortid om man har barn? Alle må nok kysse noen frosker eller prinsesser fø man finner den rette,om det kommer ett barn ut av det er vel ikke så mye og gjøre med. Man blir ikke i et dødfødt forhold pga ett barn,barna klarer seg alltid. Det er kanskje ikke så mye mer fortid, men barn har en tendens til å merkes i både nåtid og fremtid på en nokså markert måte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villa2000 Skrevet 1. februar 2008 #24 Del Skrevet 1. februar 2008 Godt du sa det til ham:) Min eks fortalte det 4-5 måneder etter at vi var kommet i sammen, og det var ikke spesielt morsomt. Man kan diskutere i det vide og brede om det er å være uærlig eller ei, men jeg mener man skal si det. Det skaper et utrolig dårlig inntrykk hos meg dersom man ikke sier noe slikt. Jeg ble skikkelig sur da jeg fant det ut. Ikke fordi hun hadde et barn, men fordi hun hadde skjult det og hadde så dårlige tanker om meg. Vær ærlig og åpen. Det kommer man lengst med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_lillemor_* Skrevet 1. februar 2008 #25 Del Skrevet 1. februar 2008 Ja, jeg er glad det er overstått! Gikk og bekymret meg så veldig for hvordan jeg skulle legge det frem, men det kom plutselig helt naturlig... Etter noen drinker sa han at han ville tilbringe resten av kvelden med meg, og ditche kameratene, så da klappet jeg på benken ved siden av meg, og sa "sett deg her litt... Det er noe du bør vite". Og sannelig skal vi ikke på date igjen imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2008 #26 Del Skrevet 2. februar 2008 Ja, jeg er glad det er overstått! Gikk og bekymret meg så veldig for hvordan jeg skulle legge det frem, men det kom plutselig helt naturlig... Etter noen drinker sa han at han ville tilbringe resten av kvelden med meg, og ditche kameratene, så da klappet jeg på benken ved siden av meg, og sa "sett deg her litt... Det er noe du bør vite". Og sannelig skal vi ikke på date igjen imorgen Så bra! Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_lillemor_* Skrevet 3. februar 2008 #27 Del Skrevet 3. februar 2008 Han ditcha meg... Det som gjør meg mest sur, er at det hele tiden har vært han som ville møte meg, og som ringte. Og så dukket han likevel ikke opp til daten vår. Og ga overhodet ingen beskjed... Svarte ikke på meldingen jeg sendte. Ikke en lyd... Alt gikk jo så fint. Vi hadde masse til felles, og lo og skravlet og kysset hele tiden. Faen. Det svir litt, merker jeg... Og jeg føler meg brukt og dum Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2008 #28 Del Skrevet 3. februar 2008 What? Hadde dere en avtale og så møtte han ikke opp? Det er jo helt utrolig! jeg trodde virkelig ikke at folk over en viss alder gjorde slikt! Hvis man vil backe ut er det kanskje en idè å si fra..herrejemini Jaja. Bedre lykke neste gang, ts. Har han ikke respekt nok for andre og tiden deres til å si melde avbud er han uansett ikke bra nok for deg. Men skjønner at det svir, utrolig kjipt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2008 #29 Del Skrevet 4. februar 2008 Kjenner at jeg blir lei meg på dine vegne- for en dust og umoden fyr. Det går ikke an! - eneste trøsta må være at han var ikke moden nok til å takle denne situasjonen. (som om et barn er en "katastrofe" - de er jo det beste vi har!!)Ønsker at du må treffe en som ikke oppfører seg slik. Kos deg med barnet ditt og lykke til videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cienna Skrevet 4. februar 2008 #30 Del Skrevet 4. februar 2008 Huff da...han kunne da sagt ifra...noen menn er skikkelige duster ass!!! Du får bare tenke at det er masse mer fisk i havet, og at den rette en dag vil dukke opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_lillemor_* Skrevet 5. februar 2008 #31 Del Skrevet 5. februar 2008 Takk for oppmuntrende ord alle sammen Nå viste det seg at jeg egentlig ikke ble ditchet likevel. Han hadde glemt igjen mobilen på en fest, og fikk ikke tak i den før igår... Så han ringte meg igår, da. Men... (!!!). Hadde det vært meg, hadde jeg gjort satan så stor innsats for å få tak i mobilen min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2008 #32 Del Skrevet 6. februar 2008 Takk for oppmuntrende ord alle sammen Nå viste det seg at jeg egentlig ikke ble ditchet likevel. Han hadde glemt igjen mobilen på en fest, og fikk ikke tak i den før igår... Så han ringte meg igår, da. Men... (!!!). Hadde det vært meg, hadde jeg gjort satan så stor innsats for å få tak i mobilen min! Øhhhhh! Trengte han mobilen for og møte deg på date Syns det lukter fishy bisnis her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_lillemor_* Skrevet 6. februar 2008 #33 Del Skrevet 6. februar 2008 Ja, jeg synes det var litt snodig selv. Men vi hadde ikke avtalt noe fast, for han bor et stykke unna... Så han skulle ringe når han var i byen. Noe han ikke gjorde, og som jeg så klart ble litt lei meg for. Så da han ringte meg på mandag, ville jeg ikke engang snakke med ham, men han beklaget veldig, og ba om etternavnet mitt i tilfelle dette skulle skje igjen... Så kunne han finne nr mitt, liksom. Jeg tror ikke det er så mange ugler i denne mosen, egentlig. Han er en veldig ordentlig fyr (sånn bortsett fra at han glemmer igjen mobilen her og der...), og jeg sa ifra at jeg gjerne vil ha beskjed om han føler at dette ikke funker. Jeg vil ikke at han skal forsvinne i stillhet, mens jeg klør meg i hodet, og lurer på om han ikke skal ringe snart. Og det var han helt enig i. "Vi er da voksne", som han sa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_lillemor_* Skrevet 12. februar 2008 #34 Del Skrevet 12. februar 2008 Siste oppdatering: Han ringte meg for å fortelle at han hadde forelsket seg i en jente på jobben. Damn, men jeg er så glad for at han sa ifra. Er så typisk menn å bare feige ut. Så jeg ønsket dem lykke til, og ble egentlig ikke så forferdelig lei meg. Pluss at jeg har endel andre menn på lur... Jeg spilte alt på ett kort for siste gang med eksen. Man blir så jævlig såret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 12. februar 2008 #35 Del Skrevet 12. februar 2008 bedre at han er ærlig og forteller deg det, enn å drive et dobbeltspill, eller bare forsvinne uten en lyd... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå