Gjest lillemy6 Skrevet 26. april 2003 #1 Del Skrevet 26. april 2003 hei jeg har en sønn på 10 år og min samboer ei datter på 15år . Hun får lov til og bestemme selv når hun skal være hos oss, hun får drikkevarer av foreldrene ,og ringer oss hele tiden og skal kjøres hit og dit og pappan gjør dette, selv om han hadde andre avtaler ol da flytter han på dem og gjør det slik at han kan føye henne og slik er det på alt . hun har de baste mote klærene og forlanger og få det . jeg blir gal ..hun blir aldri snakket til og styrer og bestemmer alt. jeg kjenner en del folk i bygda der hun bor med sin mamma og hun har et kjempe dårlig rykte på seg , pappan er mere int i og vite hvem som har fortalt dette så han kan snakke til dem enn og sette benet ned for dattra si. min sønn ser dette og han får ikke drive på slik . han tar merer og mere etter og får da kjeft ..hva skal jeg gjøre??? datra has har en fryktelig tone til alle , til og med voksene folk , bestemora jager hun rundt og kjefter på med en stygg snafsete tone , min familie vil han ikke være med til i det hele tatt og svarer dem ikke når dem hilser på henne. hun er ikke slik i det hele tatt når hun er alene med meg da er hen en helt annen jente . jeg elsker pappan hennes og vil ikke miste han . men dette driver meg til vannvid og jeg begynner og få problemer med hele ungen . håper noen har noen tips til meg . pappan hennes er ikke enig med meg og hver gang jeg tar dette opp med han så begynner han og si ting om sønnen min ..jeg vet han har feil og kan være slem , har kontakt med BUP for og få hjelp til han - da han kanskje har adhd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå