kikki Skrevet 6. april 2002 #1 Del Skrevet 6. april 2002 jeg har nå begynt et nytt og bedre liv med masse trening og fire-fem sunne måltider hver dag. Tidligere kunne jeg spise en til to ganger om dagen uten å være spesielt sulten. Problemet nå er at jeg er sulten hele tiden selv om jeg spiser mye oftere enn før. Drikker ganske masse vann innimellom og spiser masse frukt. Noen tips om hva jeg kan gjøre for ikke å være så sulten hele tiden?? er det noe jeg gjør galt?? trodde det var galt det jeg gjorde før, og riktig det jeg gjør nå, men det kjennes ihvertfall ikke slik ut på magen min... Det tar kanskje litt tid før den venner seg til dette.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lottemor Skrevet 6. april 2002 #2 Del Skrevet 6. april 2002 Bio crom....og bio fiber... Det hjalp meg... Bio Crom : sabiliserer blod sukkeret ditt og gjør at du ikke føler trang til å små spie hele tiden.... Bio Fiber : gir deg en fortere metthets følelse og gjør at du ikke blir så fort sulten igjenn.... lykke til fra 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kikki Skrevet 6. april 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 6. april 2002 har prøvd chrom tidligere og da ble jeg bare enda mer sulten...det øker jo forbrenningen... men kan kanskje prøve det sammen med de fiber-tbl ja... må man i helsekost da eller? Blir jo så lei av alle disse pillene man stapper i seg også men.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lottemor Skrevet 6. april 2002 #4 Del Skrevet 6. april 2002 Ja du må nokk på helse kosten,men har et tips ti da som er ikke fugerer på alle desverre.... Eplecider eddik.... Det får du i de fleste mat vare butikker... Det gjør at kroppen bare tar til seg det fette som den trenger resten fester seg ikke og hvist du da har litt overflødig på kroppen vill fett opptaket bli begrenset etter det... Og det gjør oxo at når man trener eller er i fysisk aktivitet så vil du fortere forbrenne fett isteden for karbohydrat og da gjør det ikke noe om du spiser det du vill omtrent.... Eplecider eddiken øker også forbrenningen din.... (hvist den fungerer.Grunnen til at det ikke er blitt tatt inn av helse kostbutikket er for at det er ikke sikker virkning hos alle) Jeg brukkte bio Crom og bio fiber sammt eplesider eddig og trente og gikk ned 20kg på fire månder.... Og spiste som en hest.... (spiste store mannfolk undre bordet)12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kikki Skrevet 6. april 2002 Forfatter #5 Del Skrevet 6. april 2002 ehh...ja...glemte vel å skrive det istad da...at jeg tar eplecider-eddikk også...hehe:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lottemor Skrevet 6. april 2002 #6 Del Skrevet 6. april 2002 kombiner det med de to Bio produktene og spis og kozzzzz deg.... Bare pass på å danse litt og gå på tur.... og trene Har du fått noe resultater fra eplecider eddiken??12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svima Skrevet 6. april 2002 #7 Del Skrevet 6. april 2002 hvis du trener mye mer enn før er det vel naturlig at du trenger mer mat? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kikki Skrevet 6. april 2002 Forfatter #8 Del Skrevet 6. april 2002 Det er jeg ikke sikker på egentlig...merker jo at det mest overflødige begynner å forsvinne..har holdt på med dette i to uker ca, og tatt av to kilo. Er ikke så nøye med å veie meg, men har en bukse jeg bruker som mal. Men det er jo vanskelig å vite om det er treningen, den sunne maten eller eplecidereddiken som har best effekt.. Men alle tre tinga tilsammen hjelper ihvertfall. Er bare denne forferdelige sulten som plager meg. Har forresten kjøpt comet evolution også. Den var jo skrekkelig dyr, men jeg bare lukket øyne og ører når jeg betalte, så den handelen har aldri funnet sted:-) Har bare brukt den tre ganger, men det virker faktisk som om den virker. Så om et par mnd er jeg nok klar for bikinien i år også:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kikki Skrevet 6. april 2002 Forfatter #9 Del Skrevet 6. april 2002 så klart jeg trenger mer mat når jeg trener enn når jeg ikke trener...men jeg spiser jo dobbelt så mange ganger nå som jeg gjorde før... Det burde vel holde?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svima Skrevet 6. april 2002 #10 Del Skrevet 6. april 2002 ja..har egentlig samme problem, men maten forsvinner et eller annet sted i systemet mitt..spøker om at jeg har bendelorm, men jeg lurer sannelig.. men seriøst så øker vel trening og økt spising forbrenningen din. kanskje du ikke fyller på med de rette matvarene? driver ikke med annen trening enn ridning og fjellturer så jeg aner ikke hva man bør spise når man trener mye. sannsynligvis trenger du mer mat, og muskler trenger mye bensin. så lange du merker at kroppen blir fastere og smalere (kanskje ikke lettere) synes jeg ikke du skal bekymre deg så mye. -bortsett fra over matbudsjettet da.. håper du klarer å holde det gående! god helg 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lottemor Skrevet 6. april 2002 #11 Del Skrevet 6. april 2002 hvist du spiser protein rik kost så skla det hjelpe. Det er jo bygge steinene til musklene våre,og fiberen hjelper på metthets følelsen og tarmene til å kunne ta opp mer vitaminer og mineraler.... klem fra 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anne Skrevet 8. april 2002 #12 Del Skrevet 8. april 2002 JEg hadde akkurat samme problemet som deg inntil for to uker siden. Les boken Naturlig slank - Kost i balanse av Fedon Lindberg og begynn å spis 1/3 protein og 2/3 karbohydrater til h vert måltid. Kutt kraftig ned på produkter som inneholder såkalte raske karbohydrater (Verstingene er pasta, fint brød og ris). Spis nøtter ved siden av frukten (proteinrik). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turi Skrevet 8. april 2002 #13 Del Skrevet 8. april 2002 Prøv å spise rett etter trening. En brødskive eller en banan eller noe. Da får musklene næring til å bygge seg opp, og det skulle holde en stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. april 2002 #14 Del Skrevet 8. april 2002 Spørsmål til Anne! Hva hvis man spiser 2/3 med proteiner og 1/3 med karbohydrather? Har det noe å si eller? Vil ikke det være enda bedre når man skal ned i vekt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anne Skrevet 9. april 2002 #15 Del Skrevet 9. april 2002 Vel - eskimoene levde bare av proteiner og umettet fett tidligere og klarte seg bra. Dersom man spiser bare protein er man i ketose som det heter. Det er mange som slanker seg på den måten men det er flere grunner til ikke å gjøre det. Du spør i realiteten om du kan slanke deg ved å leve hovedsakling på proteiner. Argumenter mot det er: 1) Vi får energi fra karbohydrater. 2) Man bør legge seg på et kosthold som man kan leve med resten av livet for å gå varig ned i vekt. Spørsmålet er om du kan orke å leve på kjøtt, bønner og nøtter resten av livet. 3) Les boken Naturlig slank av Fedon Lindberg - han har en diskusjon av dette temaet i boken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. april 2002 #16 Del Skrevet 9. april 2002 Hei Anne! Takk for det gode svaret du ga. Skal prøve å få tak i denne boken. Regner med at man får kjøpt den på de fleste bokhandlene. Høres ut som denne boken har mye fornuftig om kosthold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anne Skrevet 10. april 2002 #17 Del Skrevet 10. april 2002 Ja du får nok det. Jeg har hvertfall sett den der jeg har vært. Det har også kommet en kokebok som heter det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå