Gjest ikke innlogget denne gang Skrevet 26. april 2003 #1 Skrevet 26. april 2003 Jeg har plutselig begynt å tvile på om det er denne rette jeg skal gifte meg med :o Jeg har ikke truffet noen annen, og det er ikke skjedd noe, bare at det i de siste dagene har jeg fått en "rar" følelse. er det dette som bare er nerver, kalde føtter o.l.?+ Trodde aldri jeg skulle få det, det er jo mannen i mitt liv og vi har det egentelig veldig bra, det gniistrer ikke mellom oss lenger men etter 5år så er det vel vanlig å ikke være dødsforelsket. er det nioen som har noen trøstende ord?? ikke innlogget fordi min kommende mann kan mitt nick.
Gjest Tex Skrevet 26. april 2003 #3 Skrevet 26. april 2003 Er ikke det helt vanlig da...? Har null tvil her men det er en gooood stund igjen da...
meta Skrevet 26. april 2003 #4 Skrevet 26. april 2003 Hvis følelsen bare har vart noen dager som du sier, ville jeg nok ikke lagt så mye i det i første omgang.. Vet ikke helt hvordan det er med kalde føtter, for jeg er 100 % sikker selv, men sånn i prinsippet høres det jo mest ut som det er det du sliter med.. Men vi har også vært sammen i 5 år og til tider er jeg fortsatt dødsforelska. Ja ganske ofte faktisk. Særlig nå når han er brun og fin Så sånn sett virker jo ikke situasjonen din så veldig positiv. Kanskje dere kan gjøre noe gøy sammen. Bare være kjærester og forsøke å glemme hele bryllupsstyret. Kanskje du finner tilbake til den gode følelsen av at dette er mannen i ditt liv.. Tviler vel på at dette hjalp så mye, men jeg vil ønske deg lykke til og håper alt ordner seg for deg...
Pip Skrevet 26. april 2003 #5 Skrevet 26. april 2003 -Tror også dette er helt vanlig! Jeg kjenner meg faktisk litt igjen selv - av og til kan jeg lure på om jeg virkelig kan våge å si ja til å leve hele livet med min kjære. Ikke har vi kranglet, og ikke har han gjordt noe spesielt... Jeg tror gjerne det er fordi det å gifte seg er en veldig stor ting, og derfor kan man, bevisst eller ubevisst, prøve å 'ta alle forhåndsregler' - ikke gjøre noe man vil angre, ikke sant! (Men vissheten om at han er drømmemannen min kommer alltid tilbake ganske fort, da!) Jeg vet om mange som har hatt det sånn, men er gifte fremdeles etter mange års ekteskap... Men selvsagt - du må jo finne ut av dette - det er nok ikke noe særlig å gifte seg med en som viste seg å ikke være den rette... Lykke til!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå