caroprins Skrevet 25. januar 2008 #1 Skrevet 25. januar 2008 Skal mellomlande i Frankfurt før flyet går videre til Orlando. Det er 1 time og 35 minutter fra vi ankommer Frankfurt fra Oslo til neste fly går til Orlando. Nå er jo dette tider som er satt opp fra reiseselskapet men er det noen som har vært der og har litt peiling på om dette er nok tid eller lite tid. Og er det vanskelig å finne fram på flyplassen i Frankfurt.
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2008 #2 Skrevet 25. januar 2008 Såvidt jeg husker kan det fort bli mye gåing og bussing i Frankfurt, men tysk orden hersker også så det er ikke så ille. Tror dere har helt greit med tid.
Gjest Talula Skrevet 25. januar 2008 #3 Skrevet 25. januar 2008 Det høres ut som om det kan gå, dersom alt går bra. Husk at det er lange avstander på Frankfurt internasjonale lufthavn. Sist jeg var der brukte jeg 30 minutter på å gå raskt mellom gatene. Jeg hadde litt over en time på flyplassen både på tur og retur, og fikk litt problemer med det pga forsinkelser, det gikk akkurat på vei ut pga forsinkelser også i Frankfurt, men på vei hjem mistet jeg flyet til Oslo pga forsinkelser inn til Frankfurt. Så det burde jo gå, dersom dere ikke er uheldig og får forsinkelser .
Munachimso Skrevet 25. januar 2008 #4 Skrevet 25. januar 2008 Høres ut som det skal gå veldig bra, med mindre dere har store forsinkelser da. Frankfurt er ganske oversiktlig. Er det sammer flyselskap begge turene?
caroprins Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. mars 2008 Nå ble det Oslo - New Ark - Orlando med 4 timer i New Ark før flyet går videre til Orlando. Det skulle være nok tid i New Ark med tanke på immigrasjonsprosedyren. Flyr med Continental Airlines. Ble litt bekymret for at det første alternativet skulle gå galt i tilfelle forsinkelser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå