Nala Skrevet 26. april 2003 #1 Skrevet 26. april 2003 Hoppsann! Jeg driver og jobber med en side hvor jeg har brukt h2 for å definere ene overskrifta i stilarket. Men så plutselig kom jeg på at det hadde vært kult med sånn sti som viser hvordan man kom fram til akkurat denne sida innafor websida. Skjønner? Er så håpløs til å forklare :o Vel, jeg lagde en sånn sti øverst på sida, men det ble bare tull. Teksten ble liggende helt feil. Kommer dette av at jeg legger teksten OVER noe som er definert som overskrift? Skal h1, h2 el alltid være øverst? Eller har dette helt andre årsaker sånn at jeg bare skal gå inn i koden min og lete etter et annet problem? Under har jeg knapper med "tilbake" og "neste". Kan man eventuelt erstatte disse med en sånn sti eller er det dumt å ha denne stien nederst? I tilfelle må det jo bli sti pluss "neste"... Ja ja, jeg vrøvler. Noen tanker? Hilsen
Crazee Skrevet 26. april 2003 #2 Skrevet 26. april 2003 Det går fint an å ha ting over overskrifter, så problemet ditt ligg nok ein annan plass... Når det gjeld plassering av stien så er det vanleg å ha den på toppen, eller både øverst og nederst. (Kjem litt an på kor lange sidene er òg, det.) Du får berre finna ut kva som passar best på sidene du lagar. :-)
Nala Skrevet 26. april 2003 Forfatter #3 Skrevet 26. april 2003 Det går fint an å ha ting over overskrifter' date=' så problemet ditt ligg nok ein annan plass...[/quote'] Hadde en mistanke om det ja. Vel, får bare rase inn i koden og se hva jeg har rota med. Takk for tilbakemelding, Crazee :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå