mamut75 Skrevet 25. januar 2008 #1 Skrevet 25. januar 2008 Prøvde for en stund tilbake siden å smøre meg med babyolje , men fikk skikkelig stygt utslett av det , får også litt utslett av for oljeinnholdige kremer . Er det noen som vet om oljer som ikke lager utslett ?
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2008 #2 Skrevet 25. januar 2008 Har Neutrogena Body Oil , denne har ikke gitt meg utslett i allefall... Kjøpte den i England så vet ikke om den selges i Norge.
Gjest Raptuza Skrevet 25. januar 2008 #3 Skrevet 25. januar 2008 Eg brukar av og til mandelolje frå helsekost som body lotion. God effekt.
Gjest Audrey Horne Skrevet 25. januar 2008 #4 Skrevet 25. januar 2008 Oljene til Weleda er fantasisk gode. De er fri for mineraloljer og jeg får iallfall ikke utslett ved bruk av disse. Min favoritt er villrose. Ellers så pleier jeg å dryppe eteriske oljer i ren mandel- eller jojobaolje. Med f.eks lavendel blir dette en avslappende olje som er fin om du er stresset og sliten.
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2008 #5 Skrevet 25. januar 2008 Jojoba olje er favoritten her også. Bruker den både som til fuktighet og rens. Er kjempefin og skånsom å ta av sminke med. Mandelolje og Olivenolje er også gode - både til kropp og ansikt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå