Gå til innhold

Meget lys mineralfoundation

Anbefalte innlegg

Gjest Grafica
Skrevet

Hei, jeg har falt for mineralfoundation som alle andre, men jeg har et problem.

Jeg får veldig lys hud om vinteren, og har alltid problemer med å finne foundations som er bra ut, og som ikke gir "brunkrem"-effekten... For øyeblikket bruker jeg Isadora sin mineral foundation og liker den godt, men den er for mørk...

Hvilke merker fører veldig lyse farger, og gjerne erfaringer med disse merkene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

på signatureminerals.com får du 6 prøver gratis.kun porto.

meget bra mineralpudder.

Skrevet

Jeg bruker foundation fra Earthglo minerals, de har flere veldig lyse varianter. Jeg bestilte "Natural" og "Lightest Nude" bare for å prøve og begge er lyse nok for meg. Jeg er veldig bleik...

Link: http://earthglominerals.com/minerals//catalog/.

Billig og god service er det også. :)

Gjest StockDama
Skrevet

Jeg hadde også samme problemet, å finne en foundation som var lys nok var så og si umulig, everydayminerals har dåg en som er lys nok og ser naturlig ut, på meg hvertfall, jeg måtte ha Cool Fair, en av de lyseste de har.

Gjest Grafica
Skrevet

Hurra, så mange fine tips ^^ jeg skal absolutt vurdere å bestille samples fra signatureminerals (og ta med en blush eller to også!) og se earthglo og everydayminerals ^^

Tusen takk jenter!

Skrevet

Jeg har bestilt fra http://www.alimacosmetics.com/ Der har de også prøver til en billig penge. Jeg har også ganske lys hud, men måtte likevel ha en foundation som ikke var av de lyseste. Så denne siden kan også anbeales.

Gjest StockDama
Skrevet
Kissme har også noen veldig lyse.

Hadde problemer med å finne lyse nok hos Everyday Minerals, de ble for gule men Anne hos Kissme passet selv dødbleke meg

http://www.kissme.no/nettbutikk/

Så moro, Kissme sine ble for gule for meg =D

Skrevet
Så moro, Kissme sine ble for gule for meg =D

Da har vi sikkert valg feil farger begge to :)

Gjest Grafica
Skrevet

Jeg opplever også fort at foundations blir for gule til meg.

Jeg synes det er så merkelig jeg, at selv de lyseste "vanlige" foundations til de store merkene (loreal, isadora, maybelline osv) er så mørke... Siden jeg først har så lys hud, vil jeg gjerne prøve å kjøre "porselenseffekten" fullt ut ;P

Takker igjen for flere tips, jo mer jo bedre ^^

Gjest StockDama
Skrevet
Da har vi sikkert valg feil farger begge to :)

Er nok det =) Ikke så nøye uansett, så lenge man blir fornøyd til slutt.

Skrevet

Pureluxe (www.pureluxecosmetics.com) har også noen meget lyse farger. Du kunne prøve Creamy Natural, Babyface og/eller Ivory derfra. De er lysere enn de ser ut som på bildene, og du kan får prøver for 1 dollar pr stk.

Dette merket har også mange fine, lyse rouge, og jeg vil også anbefale solpudderet Beach Babe. Helt supert for oss svært lyshudede :)

Gjest Grafica
Skrevet

Takk for tipset! Babyface så veldig aktuell ut ^^

Nå bruker ikke jeg så mye solpudder, er ganske glad i "porselenshuden" ;)

Skrevet

Ta en titt på meow minerals. Der finner du det lyseste av det lyse. Her

Eller du kan kjøpe deg en adjuster og justere farge på det du evt har allerede. Her

Skrevet
på signatureminerals.com får du 6 prøver gratis.kun porto.

meget bra mineralpudder.

Hva er det som er så bra med Signature Minerals? Er foundationen så holdbar på huden som de skal ha det til? Er ute etter en mineralfoundation som holder bedre, og har sett litt på dette merket. Synes det virker veldig bra i forhold til ingredienser, service, osv. Men er det et godt valg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...